Koniec problemów z wydajnością w Borderlands 4? Gearbox Software naprawia istotny błąd

Gry
954V
borderlands 4
Łukasz Musialik | Dzisiaj, 13:15
PS5 XSX|S NS2 PC

Gearbox Software udostępniło pierwszą dużą łatkę do gry Borderlands 4, która koncentruje się na poprawie wrażeń z gry, balansu rozgrywki i zwiększeniu różnorodności dostępnych buildów.

Najważniejszą zmianą techniczną jest wprowadzenie funkcji automatycznego czyszczenia shaderów (stale shaders) po aktualizacji wersji gry. Deweloperzy potwierdzili, że ma to definitywnie rozwiązać problem spadku wydajności, na który skarżyli się niektórzy gracze PC.

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym celem aktualizacji jest zwiększenie różnorodności buildów poprzez poprawę słabszych umiejętności. Zgodnie z zapowiedziami, największy zestaw wzmocnień otrzymał Amon, który ma teraz dorównać poziomem mocy pozostałym Łowcom Krypty.

Gearbox zapowiada również, że w przyszłości zajmie się statystykami, aby jeszcze bardziej rozszerzyć opcje tworzenia buildów. Planowane jest także naprawienie szeregu niezamierzonych interakcji (exploitów), które obecnie trywializują wyzwania.

Warto przypomnieć, że premiera Borderlands 4 na konsolę Nintendo Switch 2 została niedawno bezterminowo opóźniona (anulując jednocześnie złożone pre-ordery). Wcześniej w tym tygodniu studio zaprezentowało także pierwszego Łowcę Krypty dodanego po premierze, czyli robota C4SH, którego umiejętności będą oparte na elemencie szczęścia.

Źródło: Borderlands

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper