Nadchodzą wielkie zmiany na Disney+. Już za chwilę platforma nie będzie taka sama

Za kilka dni Star zostanie zastąpiony przez Hulu, które tym samym będzie globalną marką rozrywki dla dorosłych korzystających z Disney+. Poskutkuje to wyraźnymi zmianami na platformie.
Nadchodzą spore zmiany na Disney+, przez które serwis będzie wyglądał nieco inaczej. Otóż The Walt Disney Company zdecydowało się umocnić siłę marki Hulu i już za moment plan ten zostanie wcielony w życie. Jednak odbędzie się to kosztem marki Star.
Korporacja ogłosiła, że już 8 października Hulu zastąpi sekcję Star. Jest to pierwszy krok do pełnego ujednolicenia aplikacji, które ma zostać zakończone w przyszłym roku.




Siła i wartość marki Hulu dotrze do odbiorców na całym świecie od 8 października, kiedy to stanie się ona globalną marką rozrywki ogólnej w Disney+, zastępując Star na rynkach międzynarodowych.
Dzięki tej zmianie, a także w ramach przygotowań do w pełni zintegrowanego, ujednoliconego środowiska aplikacji w przyszłym roku, użytkownicy będą mogli zaobserwować dalsze integracje Hulu z aplikacją Disney+ w ramach trwających i iteracyjnych aktualizacji produktów na stronie głównej i poza nią. Obejmuje to szereg udoskonaleń w designie i nawigacji, które będą wprowadzane w nadchodzących tygodniach i miesiącach, oferując bardziej dynamiczne i intuicyjne środowisko.
Tego samego dnia zostanie odświeżony interfejs Disney+. The Walt Disney Company ujawnił, że w skład usprawnień wejdą:
- Prostsza nawigacja i projekt UX - Na górze strony głównej dodano nowy pasek nawigacyjny. Zakładka „Dla Ciebie” to pierwszy ekran, który zobaczą subskrybenci po kliknięciu Disney+. To nowa baza rekomendowanych tytułów, oparta na zaktualizowanym algorytmie, który z czasem uczy się preferencji użytkowników. Dostępne są również zakładki Disney+, Hulu i ESPN, w zależności od subskrypcji użytkownika, co ułatwia przeglądanie każdego katalogu z osobna. Centrum Na żywo w głównym pionowym pasku nawigacyjnym przeniesie Cię bezpośrednio do najnowszych wiadomości na żywo, wydarzeń sportowych i innych wydarzeń, a także do naszych transmisji strumieniowych dostępnych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dodajemy również nowe znaczniki, takie jak „Finał sezonu”, „Nowy serial” i „Nowy film”, aby pokazać, co jest wyjątkowe i aktualne w danym momencie.
- Bardziej spersonalizowane rekomendacje - Ciężko pracowaliśmy za kulisami, aby rozwinąć i udoskonalić nasz spersonalizowany algorytm wideo, który będzie się uczył i doskonalił z czasem. Będzie on napędzał nasz mechanizm rekomendacji i personalizacji treści, które prezentujemy użytkownikom we wszystkich punktach styku na platformie, a zwłaszcza w zupełnie nowej zakładce „Dla Ciebie”. Aby zapewnić użytkownikom oglądanie filmów na własnym profilu, zwiększymy widoczność profili w interfejsie użytkownika. Użytkownicy znajdą tam tytuły polecane im osobiście na podstawie ich unikalnych nawyków oglądania.
- Bardziej dynamiczna i wizualna strona główna - Nowy design jest bardziej nowoczesny i intuicyjny, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo znaleźć i odkryć ulubione postacie i historie. Obejmuje to nowy wyświetlacz wideo w karuzeli Bohaterów oraz bardziej dynamiczny rząd marek, prezentujący najnowsze tytuły każdej marki. Zaktualizowaliśmy również nasze zestawy treści, aby zaprezentować więcej plakatów filmowych.
Oprócz tego w systemie iOS pojawiają się widżety, które dadzą użytkownikom dostęp do programów za pomocą jednego kliknięcia. W nadchodzącym roku mają zostać wprowadzone także rozwiązania mobilne i ekskluzywne dla urządzeń mobilnych, które poszerzą zasięg aplikacji i dotrą do nowych odbiorców.