Wielka tajemnica Rockstara rozwiązana?! Dan Houser zdradził, dlaczego nie pojawił się Bully 2

Bully: Scholarship Edition to jedna z tych gier Rockstara, które mimo upływu lat wciąż mają status kultowych - nic więc dziwnego, że gracze od dawna marzyli o kontynuacji. Wspomnienia o szkolnych psikusach Jimmy’ego Hopkinsa wracają regularnie, a plotki o Bully 2 przewijały się przez branżę niemal co kilka lat. Fani liczyli, że gra stanie się kolejnym wielkim filarem obok GTA czy Red Dead Redemption.
Teraz sprawę wyjaśnił Dan Houser, współzałożyciel Rockstara, który potwierdził, że Bully 2 nigdy nie doszedł do skutku z powodu „problemów z przepustowością zespołu”. Jak stwierdził, przy niewielkim gronie liderów kreatywnych nie da się prowadzić wszystkich projektów jednocześnie -a w tym czasie priorytetem studia były inne marki, które pochłonęły całą uwagę. Oznacza to, że choć chęci i pomysły były, to zwyczajnie zabrakło rąk do pracy.
To wyjaśnia, dlaczego mimo licznych przecieków i domysłów, druga część Bully nigdy nie ujrzała światła dziennego, choć koncepcje istniały. Rockstar skupił się wówczas na rozwijaniu takich gigantów jak Grand Theft Auto i Red Dead Redemption, a Bully pozostał w sferze wspomnień i niespełnionych nadziei fanów. Dla wielu graczy to wciąż największy „co by było gdyby” w historii studia.




Rockstar co-founder Dan Houser confirms ‘BULLY 2’ never happened because of “bandwidth issues”
— ScreenTime (@screentime) September 27, 2025
"If you’ve got a small lead creative team and a small leadership crew you just can’t do all the projects you want.” pic.twitter.com/WnMfsnl4dS