Virtua Fighter chce być bijatyką dla każdego. Twórcy szykują nowe systemy i sposoby na grę

Gry
282V
Virtua Fighter - kopniak na białej arenie
Grzegorz Cyga | Dzisiaj, 16:30
PS5 XSX|S PC

Nowy Virtua Fighter doczekał się prezentacji na Tokyo Game Show. Podczas niej twórcy zapowiedzieli kilka nowych rozwiązań gameplayowych. 

Z okazji Tokyo Game Show 2025 odbył się panel poświęcony Virtua Fighter od Ryu Ga Gotoku i wydawało się, że będzie on obfitował w nowe materiały czy pokazy, lecz finalnie pozostawiał sporo do życzenia. Mimo to twórcy podzielili się kilkoma intrygującymi szczegółami. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy chcą się trzymać oryginalnej wizji Yu Suzukiego, który dążył do tego, by jego bijatyka nie była zbyt skomplikowana i atrakcyjna dla każdego, dlatego Virtua Fighter będzie oferować dwa odmienne style rozgrywki. Pierwszy to Standard, który polega na tradycyjnym zbiciu paska zdrowia do zera lub wyrzucenia oponenta z areny i wygraniu trzech starć w myśl formatu Best Of 5. Drugi to Uprising, który ma się różnić obecnością dynamicznych momentów, które pozwolą graczom odmienić losy i tempo pojedynku.

W samym systemie walki również pojawi się kilka nowych mechanik. Break & Rush zachęca do obijania konkretnych części ciała, by po odniesieniu wystarczającej ilości obrażeń odblokować tytułowy, mocniejszy atak przełamania, który może zostać przeniesiony do kolejnej rundy. System ten można połączyć ze stworzonym z myślą o nowych graczach Flow Guard, który stawia na defensywę i wyprowadzanie kontrataków. Z kolei Stunner to nowe kombinacje, które mają na celu ogłuszenie przeciwnika. 

Official English slides from the New VIRTUA FIGHTER Project livestream from Tokyo Game Show 2025 ー 2 Battle Rules (Standard/Uprising) | New Battle System Explanations: Flowguard, Break & Rush, Stunner & Combo
byu/Xanek invirtuafighter

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper