007 First Light to nie tylko skradanie! Twórcy obiecują lepszą mechanikę strzelania niż w Hitmanie

Studio IO Interactive, znane z serii Hitman, pracuje obecnie nad nową grą o agencie 007, zatytułowaną 007 First Light.
Chociaż tytuł ten, podobnie jak Hitman, będzie kładł nacisk na skradanie i infiltrację, deweloperzy zapewniają, że strzelanie ma być równie ważne. Twórcy nie szczędzą wysiłku, aby ten element gry dopracować do perfekcji.




Reżyser rozgrywki, Andreas Krogh, w wywiadzie dla magazynu PC Gamer ujawnił, że w Hitmanie walka na dystans często była traktowana jako ostateczność, którą większość graczy starała się unikać. W przypadku Jamesa Bonda ma być inaczej.
"Tym razem mamy postać, która sprawia, że walka na dystans jest akceptowalna" - powiedział Krogh.
Krogh wyjaśnił, że zespół postawił sobie za cel, aby stworzyć jak najlepszą mechanikę strzelania, przebijają wszystko co udało im się do tej pory stworzyć. Walka będzie zarówno solidna, jak i technicznie dopracowana, a jednocześnie płynna i responsywna.
Twórca obiecuje, że nawet jeśli skradanie nie pójdzie po naszej myśli i sytuacja wymknie się spod kontroli, gracze otrzymają satysfakcjonujące doświadczenie strzelanki. W 007 First Light strzelanie nie będzie tylko dodatkiem, ale kluczowym elementem rozgrywki, co z pewnością ucieszy fanów dynamicznych, kinowych scen akcji.