Ten remake to porażka? Grafika z automatu do gier lepsza niż w MGS Delta: Snake Eater

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater to bez wątpienia najładniejsza wersja kultowej gry pierwotnie stworzonej przez Hideo Kojimę. Ale czy na pewno?
Nowe porównania grafiki, które pojawiły się w sieci, rzucają cień na najnowszy remake, pokazując, że w pewnych aspektach wypada on gorzej niż... sceny z automatu do gier Pachinko!




Na kanale Cycu1 na YouTube pojawiły się nagrania, w których zestawia się ze sobą trzy wersje gry - remake na silniku Unreal Engine 5, odświeżoną wersję z Master Collection Vol.1 oraz scenki z automatu Pachinko. Choć to tylko automat do gier, to wyświetlane tam cutscenki wyglądają zaskakująco dobrze, a pod pewnymi względami - np. w kwestii oświetlenia - wypadają nawet lepiej niż najnowszy, wydany przed kilkoma dniami remake.
Mimo pewnych problemów technicznych, jak limit 60 klatek na sekundę na PC, gra odniosła komercyjny sukces. Konami potwierdziło, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater stał się milionowym hitem już pierwszego dnia sprzedaży (wliczając w to pre-ordery). Taki wynik był spodziewany, bo jest to pierwsza nowa gra z serii od dłuższego czasu.
Według deweloperów, zmiany wprowadzone w remake’u nie umniejszają geniuszowi oryginału, a jedynie go uwypuklają, co czyni Snake Eater jedną z najlepszych gier w historii serii. Fakt, że tak udany projekt ma wpadki graficzne, które biją na głowę stare automaty do gier, jest zaskakujący.
Mimo to, sukces gry jest ogromny, co pokazuje, jak bardzo fani czekali na powrót Snake’a. Czy Konami naprawi problemy z oświetleniem w kolejnych aktualizacjach? Fani mają nadzieję, że tak, ale pewne jest jedno - nawet w stanie, w jakim jest obecnie gra, nie brakuje chętnych do jej zakupu.