To może się naprawdę udać! Kontynuacja wyścigowego klasyka imponuje rozmachem

W Screamer mieliśmy okazję zagrać już na targach gamescom 2025. Teraz pora na dużą dawkę rozgrywki z tego dema.
IGN otrzymał pozwolenie na zarejestrowanie rozgrywki ze Screamer, nowych wyścigów znanego studia Milestone, które specjalizuje się w serii MotoGP i innych tytułach motocyklowych.
To pierwsza okazja, by przyjrzeć się pokaźnej dawce gameplayu ze Screamera, czyli następcy projektu studia Grafitti z 1995 roku, który debiutował na PC.




Zapomnijcie tutaj o typowym sterowaniu. Screamer to "twin-stickowe" wyścigi, a więc autorzy postawili na mechanikę rozgrywki kojarzącą się mocno z Inertial Drift. W największym skrócie - lewa gałka pada nadaje kierunek jazdy, a prawa gałka analogowa odpowiada za wychylenia samochodu w trakcie kontrolowanych poślizgów.
W grze pojawi się kampania fabularna w stylistyce anime. Pierwsze postacie z gry zostały już zademonstrowane na filmiku wydawcy. Więcej na temat rozgrywki w Screamer przeczytacie w naszym playteście.
Screamer trafi na rynek w 2026 roku (na XSX, PS5 i PC).