Nintendo stawia na filmy i… coś więcej! Kultowe gry zyskają nowe życie

Filmy/seriale
430V
Nintendo / Filmy / Seriale / Mario
Łukasz Musialik | Dzisiaj, 15:11

Nintendo ogłosiło ekspansję swoich produkcji filmowych, idąc znacznie dalej niż tradycyjne filmy. 

Japoński gigant nie zamierza ograniczać się do kin – planuje organizację eventów na żywo i szeroką dystrybucję oficjalnych gadżetów, aby znacznie lepiej promować swoje i tak dobrze znane marki.

Dalsza część tekstu pod wideo


Po przejęciu studia Warpstar, które zmieniło nazwę na Nintendo Stars, firma zamierza skupić się na projektach opartych o swoje najważniejsze franczyzy. Najbliższe dwa filmy to nowa animacja ze świata Super Mario Bros. (premiera 3 kwietnia 2026) oraz film live action The Legend of Zelda (premiera 7 maja 2027).

Nintendo podkreśla, że celem jest dotarcie do kolejnych odbiorców i oferowanie nowych sposobów na obcowanie z kultowymi postaciami. Dzięki licencjonowaniu różnorodnych produktów i wydarzeń, fani będą mogli przeżywać przygody Mario czy Linka na wiele różnych sposobów.

Sukces „Super Mario Bros. Film”, który zarobił ponad 1,36 mld dolarów, pokazał, jak ogromny potencjał drzemie w ekranizacjach gier. Nintendo chce wykorzystać tę falę i jeszcze bardziej wzmocnić obecność swoich marek poza światem gier.

Nowa strategia Nintendo to nie tylko filmy, ale cała gama atrakcji i produktów, które mają przyciągnąć zarówno graczy, jak i zupełnie nowych fanów. To początek filmowego uniwersum Nintendo, tyle że firma zamierza robić to z wielkim rozmachem.

Źródło: Nintendo

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper