DLSS 4 wyciska maksimum z tych gier. Dwa hity dostały ogromny wzrost wydajności

Gracze czekali na ten moment i wreszcie się doczekali. NVIDIA DLSS 4 z Multi Frame Generation trafia do dwóch hitowych gier – The First Descendant oraz Death Relives.
Nowa technologia zapewni niespotykaną dotąd płynność rozgrywki i spektakularne efekty wizualne.




The First Descendant, darmowa strzelanka TPP od Nexon, już 7 sierpnia zyska wsparcie dla DLSS 4. Dzięki Multi Frame Generation posiadacze kart GeForce RTX 50 Series odczują nawet 5-krotny wzrost wydajności względem natywnego renderowania.
Flagowy RTX 5090 pozwoli cieszyć się rozgrywką w 226 FPS z włączonym ray tracingiem i DLSS Super Resolution w trybie Performance. Model RTX 5080 osiąga 192 FPS w tych samych warunkach, co czyni grę jeszcze bardziej dynamiczną.
„Breakthrough” przynosi również nową postać – Nell, która włada telekinezą i osłabia przeciwników energetycznymi kulami. Dodano też nową lokację Axion oraz potężnego bossa Colossusa, a także pojazd do szybszego przemieszczania się po mapie.
Death Relives, survival horror inspirowany pradawną mitologią, również otrzymał wsparcie DLSS 4. Gra przenosi graczy do mrocznego świata pełnego bóstw i tajemnic, a dzięki nowej technologii wrażenia są jeszcze bardziej intensywne.
Death Relives zadebiutowało na Steam z bardzo pozytywnymi opiniami (83% ocen pozytywnych). To doskonały moment, by sprawdzić oba tytuły i przekonać się, jak DLSS 4 zmienia oblicze rozgrywki.