Google przyznaje się do porażki. Nadciąga aktualizacja naprawiająca irytujące błędy

Google oficjalnie przyznaje się do problemów z niezawodnością Google Home i zapowiada duże zmiany już tej jesieni.
Użytkownicy wreszcie doczekają się bezproblemowego działania urządzeń. Firma zapewnia, że pracuje już nad poprawkami i traktuje sprawę priorytetowo.




Od miesięcy użytkownicy Google Home narzekają na liczne problemy – od ignorowania komend głosowych, przez opóźnienia w odpowiedziach, po losowe awarie urządzeń. Krytyka dotyczy zarówno Nest Hubów, jak i głośników czy innych elementów ekosystemu.
Google w końcu zareagowało na głosy niezadowolonych klientów. Anish Kattukaran, odpowiedzialny za rozwój działu smart home, oficjalnie przeprosił za niedogodności i zapewnił, że firma traktuje sprawę priorytetowo.
Hey everyone, I want to acknowledge the recent feedback about Google Assistant reliability on our home devices. I sincerely apologize for what you're experiencing and feeling!
— Anish Kattukaran (@AnishKattukaran) July 23, 2025
Gigant z Mountain View zapowiedział gruntowne zmiany – zarówno w oprogramowaniu, jak i integracji z usługami chmurowymi oraz urządzeniami innych producentów. Celem jest poprawa niezawodności i funkcjonalności całego systemu.
Google podkreśla, że prace nad aktualizacją są już na zaawansowanym poziomie. Szczegóły techniczne i konkretna data wdrożenia nie są jeszcze znane, ale użytkownicy mogą spodziewać się już tej jesieni.
To pierwszy raz, gdy Google tak otwarcie przyznaje się do błędów i obiecuje długofalowe wsparcie dla użytkowników urządzeń smart home. Czy tym razem firma spełni oczekiwania i dogoni konkurencję, taką jak Amazon Alexa czy Apple HomePod? Przekonamy się już tej jesieni.