Gra zadebiutuje w Xbox Game Pass, ale na PS5 Pro pokaże NOWĄ JAKOŚĆ. Twórcy wykorzystają MOC

Bliska współpraca deweloperów z Microsoftem i udostępnienie gry w Xbox Game Pass nie wpływa na relacje z Sony i wykorzystanie możliwości PS5 Pro.
Już w najbliższy czwartek odbędzie się premiera najnowszej gry studia Leenzee. Twórcy przygotowują Wuchang: Fallen Feathers na PlayStation 5, Xboksy Series X|S i komputery osobiste, ale okazuje się, że zespół odpowiedzialny za grę nie zapomniał o skorzystaniu z potencjału potężniejszego PS5.
Wuchang: Fallen Feathers od wielu miesięcy jest promowany przez Microsoft, ponieważ jest to kolejna duża produkcja, która zadebiutuje w Xbox Game Pass. Amerykańska korporacja pozytywnie zaskoczyła, ponieważ w ostatnich miesiącach to Sony dogadywało się z deweloperami z Chin.




W tym wypadku jesteśmy świadkami innej sytuacji, ale nie oznacza to, że deweloperzy odpowiedzialni za Wuchang: Fallen Feathers zapomnieli o PlayStation 5 Pro.
Na stronie PlayStation pojawiły się szczegóły ustawień grafiki w Wuchang: Fallen Feathers i w tym wypadku na PS5 i PS5 Pro gracze będą mogli zagrać w trzech trybach. Jak się jednak okazuje... tytuł wykorzysta potencjał PlayStation 5 Pro i gracze otrzymają możliwość gry w nawet 80 klatkach na sekundę!

W przypadku tak dynamicznych tytułów, wyższa płynność będzie na pewno dużym atutem i wielu graczy może z dużą przyjemnością zagrać w Wuchang: Fallen Feathers na PS5 Pro w trybie wydajności.