Gra zadebiutuje w Xbox Game Pass, ale na PS5 Pro pokaże NOWĄ JAKOŚĆ. Twórcy wykorzystają MOC

Gry
2887V
Xbox Game Pass i PS5 Pro
AlbertWokulski | Dzisiaj, 06:21
PS5 XSX|S PC

Bliska współpraca deweloperów z Microsoftem i udostępnienie gry w Xbox Game Pass nie wpływa na relacje z Sony i wykorzystanie możliwości PS5 Pro.

Już w najbliższy czwartek odbędzie się premiera najnowszej gry studia Leenzee. Twórcy przygotowują Wuchang: Fallen Feathers na PlayStation 5, Xboksy Series X|S i komputery osobiste, ale okazuje się, że zespół odpowiedzialny za grę nie zapomniał o skorzystaniu z potencjału potężniejszego PS5.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wuchang: Fallen Feathers od wielu miesięcy jest promowany przez Microsoft, ponieważ jest to kolejna duża produkcja, która zadebiutuje w Xbox Game Pass. Amerykańska korporacja pozytywnie zaskoczyła, ponieważ w ostatnich miesiącach to Sony dogadywało się z deweloperami z Chin.

W tym wypadku jesteśmy świadkami innej sytuacji, ale nie oznacza to, że deweloperzy odpowiedzialni za Wuchang: Fallen Feathers zapomnieli o PlayStation 5 Pro.

Na stronie PlayStation pojawiły się szczegóły ustawień grafiki w Wuchang: Fallen Feathers i w tym wypadku na PS5 i PS5 Pro gracze będą mogli zagrać w trzech trybach. Jak się jednak okazuje... tytuł wykorzysta potencjał PlayStation 5 Pro i gracze otrzymają możliwość gry w nawet 80 klatkach na sekundę!

Wuchang na PS5 Pro
resize icon

W przypadku tak dynamicznych tytułów, wyższa płynność będzie na pewno dużym atutem i wielu graczy może z dużą przyjemnością zagrać w Wuchang: Fallen Feathers na PS5 Pro w trybie wydajności.

Źródło: GermanStrands

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper