Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 24.07.2015 09:36
Quakecon 2015: screeny z Doom i pierwsze wrażenia z multiplayera
1965V

Quakecon 2015: screeny z Doom i pierwsze wrażenia z multiplayera

Targi E3 2015 przyniosły nam gampelay z Doom. Teraz pora na kilka świeżych screenshotów, opublikowanych z okazji imprezy Quakecon 2015. Dodatkowo id Software prezentuje na imprezie rozgrywkę z trybu sieciowego nowej strzelaniny.

Dziennikarze zgromadzeni na Quakecon mieli już okazję sprawdzić tryb multiplayer w Doom. Pierwsze wrażenia są pozytywne - gra wraca do korzeni gatunku. Nie znajdziemy tu systemu osłon, skomplikowanych interakcji. Rdzeń rozgrywki to umiejętne bieganie, podwójne skoki oraz mordowanie wrogów na bliskim i średnim dystansie. Każdy z graczy otrzymuje jeden przedmiot specjalny (np. granat odłamkowy).

Gra jest niezwykle szybka. Nie znajdziemy tu przycisku "sprintu", bo postać biega bardzo szybko przy zwykłym wychyleniu lewej gałki pada. Strafe'owanie jest bardzo szybkie; podobnie jak cofanie bohatera. W grze nie będzie miejsca na "camping".

Zawodnicy mają sporo punktów zdrowia, ale nie znajdziemy tu regeneracji HP. Kluczowe jest zbieranie power-upów pancerzy. Na początku zabawy wybieramy zestawy broni dla swojej postaci (np. super shotgun oraz plasma rifle). Zaprezentowane potyczki odbywały się w 2 zespołach po 4 graczy.

Źródło: http://www.gamesradar.com/doom-multiplayer-info-hands-on/

Tagi: doom id Software quakecon quakecon 2015

Nie przegap