Bloodborne mogło wyglądać zupełnie inaczej! Opublikowane wideo pełne jest niewykorzystanych pomysłów

Choć od premiery Bloodborne minęły już lata, gra studia FromSoftware wciąż fascynuje graczy swoją mroczną, lovecraftowską atmosferą. Teraz dzięki nowemu materiałowi opublikowanemu przez twórcę treści Lance'a McDonalda, fani mogą zobaczyć, jak bardzo różnił się początek gry we wczesnej fazie produkcji.
W udostępnionym 27-minutowym nagraniu McDonald zagłębia się w historię Kliniki Iosefki – miejsca, w którym gracze po raz pierwszy budzą się w Bloodborne. Wideo pokazuje nie tylko znane dziś fragmenty, ale również niedostępne obecnie obszary, które pierwotnie miały być otwarte od samego początku gry.




Szczególnie interesujące jest to, że wczesna wersja zakładała natychmiastowy dostęp do cmentarza oraz większą eksplorację kliniki – coś, co w finalnej wersji gry staje się możliwe dopiero znacznie później. To zmienia sposób, w jaki początek gry był projektowany i odbierany.
Nagranie to prawdziwa gratka zarówno dla fanów Bloodborne, jak i dla wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia gier. Pokazuje, jak wiele elementów zostaje porzuconych, zanim gra trafi w ręce graczy – i jak blisko byliśmy poznania Yharnam z zupełnie innej perspektywy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.