Hades 2 wychodzi z wczesnego dostępu? Twórcy wysyłają coraz więcej pozytywnych sygnałów

Ponad rok po premierze w ramach wczesnego dostępu, Hades 2 od Supergiant Games jest coraz bliżej osiągnięcia kluczowego etapu – wydania pełnej wersji 1.0.
Gra już od pierwszych dni przyciągnęła uwagę graczy, osiągając imponujący szczyt 103 tys. jednoczesnych użytkowników na Steamie, mimo obecności tymczasowych dialogów i niedokończonych postaci bogów. Teraz, w połowie 2025 roku, deweloperzy sygnalizują, że premiera jest tuż za rogiem.
Niedawno wydana mniejsza aktualizacja – następująca po dużym patchu „Unseen” – prawdopodobnie będzie ostatnią przed pełnym debiutem gry. Supergiant Games zaznaczyło, że wciąż słucha opinii graczy, jednak nie planuje już wprowadzać nowych regionów, zdolności czy spotkań.




Priorytetem jest domknięcie głównego wątku fabularnego bohaterki Melinoë oraz dopracowanie istniejących mechanik.
Twórcy obiecują, że gracze nie będą musieli rozpoczynać gry od nowa, by zdobyć osiągnięcia, które zostaną dodane przed premierą 1.0. Ostatnia łatka skupia się głównie na poprawkach balansu i błędów – m.in. ograniczono szanse na blokowanie gracza przez kolejne ataki wrogów.
Supergiant podkreśla, że ich celem jest stworzenie największej, najbardziej rozbudowanej i regrywalnej produkcji w historii studia – godnej kontynuacji oryginalnego Hadesa.
Premiera wersji 1.0 planowana jest również na Nintendo Switch oraz Switch 2.