Klimat wylewa się z ekranu! Mafia: The Old Country ma zapewnić zupełnie nową jakość

Twórcy Mafia: The Old Country zaprosili graczy na kolejną prezentację gry. Studio tym razem skupia się na dźwięku, który jest integralną częścią opowieści i zaoferuje zupełnie nową jakość.
Za 42 dni odbędzie się premiera Mafia: The Old Country. Jest to najnowsza produkcja Hangar 13, która na każdym kolejnym materiale wygląda znakomicie, a deweloperzy małymi krokami odsłaniają kolejne atuty przygody. Jednym z ważnych elementów gry jest dźwięk.
Najnowszy dziennik twórców skupia się właśnie na „kluczowym filarze doświadczenia kinowego”, czyli właśnie na dźwięku. Hangar 13 chce nie tylko zapewnić zupełnie nową jakość pod względem grafiki, ale właśnie odpowiedni soundtrack oraz szereg dodatkowych dźwięków jest istotnym szczegółem gry.



Autorzy Mafia: The Old Country chcieli pokazać, że każde naciśnięcie spustu broni może dosłownie „całkowicie zmienić fabułę”. Twórcy chcieli dzięki temu przez dźwięk nie tylko pokazać możliwości arsenału, ale inspirując się branżą filmową pokażą coś więcej.
Chcąc osiągnąć właściwą równowagę między dokładnym przedstawieniem arsenału a pełnym sprzedaniem dramatyzmu każdego wystrzelonego pocisku, [twórcy] znaleźli, wystrzelili i nagrali dźwięki broni z epoki, a następnie zainspirowali się podejściem hollywoodzkich filmowców do produkcji efektownych strzałów.
Dźwięk to również ważny punkt samego umiejscowienia wydarzeń. Sycylia jest pełna muzyki, a gracze będą mogli posłuchać, jak to miejsce brzmiało wiele lat temu.
Szczególnie gdy jesteś w San Celeste będziesz chodzić i słuchać tej muzyki płynącej przez boczne uliczki miasta, a to naprawdę przeniesie cię w inny czas i miejsce – podkreślił producent wykonawczy Devin Hitch.
Ponieważ zwróciliśmy tak dużą uwagę na szczegóły historyczne, te dźwięki muszą być dokładne. Jeśli gracze zaczną słyszeć rzeczy, które nie pasują do sceny, wyciągnie ich to z doświadczenia – powiedział zastępca dyrektora ds. projektowania Josh Zammit
Hangar 13 odrobiło zadanie i współpracowało z sycylijskim studiem deweloperskim Stormind Games, aby nagrać linie głosowe - w tym wysoce immersyjną opcję sycylijskiego głosu, a także szereg innych naturalistycznych pejzaży dźwiękowych.
Od zgiełku miejskich targowisk po faunę idyllicznych wybrzeży, każda lokalizacja jest słyszalnie odrębna dzięki wspólnym wysiłkom obu studiów.