Chris Avellone wraca do tworzenia mrocznych gier RPG. Legenda połączyła siły z twórcą Detroit: Become Human

Gry
775V
Chris Avellone marzy o rychłej śmierci rynku wtórnego
Grzegorz Cyga | Dzisiaj, 17:21

Chris Avellone wraca do tworzenia gier. Legendarny twórca dołączył do Republic Games i będzie zajmował się tym, na czym zna się najlepiej. 

Twórca takich gier jak Fallout: New Vegas czy Star Wars: Knights of the Old Republic 2 wraca do pracy w branży po oczyszczeniu w 2023 ze stawianych mu zarzutów. Chris Avellone będzie pracował nad debiutanckim tytułem Republic Games, który ma być mroczną i dojrzałą grą fantasy RPG.

Dalsza część tekstu pod wideo

Republic Games to studio, które pod koniec zeszłego roku powołał do życia Adam Williams – były pracownik studia Quantic Dreams, który był głównym scenarzystą Detroit: Become Human i wciąż powstającego Star Wars: Eclipse. Deweloper szykuje tytuł, który ma być połączeniem interaktywnej narracji i gier ze złotej ery RPG.

Jak można się spodziewać po naszym zespole, nasz RPG będzie zawierał bogatą, interesującą historię z wieloma znaczącymi wyborami, rozgałęzieniami i zakończeniami. Nasz świat będzie przedstawiał totalitarny reżim dążący do stłumienia rebelii, z konkurującymi frakcjami i sojuszami, do których gracz może dołączyć, dając mu pełną swobodę w tworzeniu bohatera – lub antybohatera – którym chce być.


Istnieje również głębokie podłoże proroctw i elementów nadprzyrodzonych, które wyniosą przygodę gracza do sfer mitologii. Ale oprócz narracji, mamy również pełną, klasyczną rozgrywkę RPG – w tym walkę, tworzenie postaci, rekrutowanych towarzyszy, romanse i wiele więcej. Naszą ambicją jest połączenie tego 'złotego wieku RPG' w projektowaniu z interaktywną narracją na wyższym poziomie.

Trudno się zatem dziwić, że Chris Avellone zdecydował się dołączyć do Republic Games. Doświadczony projektant nie ukrywa, że to właśnie wizja tytułu przekonała go do pracy z Adamem Williamsem i jego zespołem.

Kiedy Adam podzielił się swoją wizją i projektem nadchodzącego tytułu, zapytałem, czy mógłbym współpracować, a Adam był więcej niż chętny, aby włączyć mnie do zespołu. Uwielbiam zasady projektowania, które przedstawia dla gry, a co więcej, uwielbiam także strukturę narracyjną, którą wdraża. Bycie częścią tego od samego początku jest dość niesamowite i to rzadka okazja w branży.

Źródło: Eurogamer.net

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper