Fatalna premiera MindsEye ma poważne konsekwencje. Build a Rocket Boy zaczęło zwalniać ludzi

Gry (plotka)
712V
mindseye
Grzegorz Cyga | Dzisiaj, 15:47
PS5 XSX|S PC

MindsEye miało być kolejnym hitem Lesliego Benziesa, który po stworzeniu kultowych odsłon GTA odszedł z Rockstar Games, aby przygotować niezwykle ambitny tytuł. Niestety, nie wszystko poszło zgodnie z planem i teraz Build a Rocket Boy wyciąga konsekwencje.

Chociaż studio odpowiedzialne za MindsEye pracuje nad poprawkami, a także ma też szykować sequel i zupełnie nowy tytuł. To tylko pokazuje, że dla twórców MindsEye nie był jednorazową przygodą i chcą oni wyraźnie zaznaczyć swoją obecność na rynku. Niestety, na razie muszą stawić czoła trudnej sytuacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Serwis IGN otrzymał informację, że na skutek fatalnej premiery MindsEye szefostwo Build a Rocket Boy zaczyna zwalniać pracowników. Zgodnie z prawym brytyjskim został uruchomiony 45-dniowy proces konsultacji, który rusza wtedy, gdy firma zamierza zwolnić przynajmniej 100 osób w ciągu najbliższych 90 dni.

Chociaż nie wiadomo, ile dokładnie osób straci pracę, IGN dowiedział się, że Build a Rocket Boy zatrudnia obecnie około 300 osób w Wielkiej Brytanii i ok. 200 za granicą. Nie wiadomo również, jaki wpływ będzie miała ta sytuacja na popremierowe plany rozwoju MindsEye, które zakładają nie tylko opublikowanie pierwszych poprawek do końca miesiąca, ale też dodanie szeregu nowej zawartości w nadchodzących miesiącach.

MindsEye plan rozwoju 2025
resize icon

IGN wystąpił już z prośbą o udzielenie komentarza, lecz aktualnie redakcja nie otrzymała odpowiedzi od Build a Rocket Boy.

Źródło: IGN

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper