Stellar Blade zaktualizowane. Nowy patch już na PS5 i PC

Shift Up wprowadziło nową aktualizację do Stellar Blade, przynoszącą istotne usprawnienia zarówno dla użytkowników PS5, jak i PC.
Patch z 18 czerwca koncentruje się na poprawkach błędów, ulepszeniach rozgrywki oraz rozwiązaniach problemów, które wcześniej utrudniały postępy w grze.
Jednym z głównych poprawek jest rozwiązanie problemu, gdzie podczas walki z bossem Gigas postać EVE mogła utknąć w ścianie przy użyciu zdolności Retribution. Ponadto interakcje z NPC-ami w Xion zostały znacząco poprawione, a także wyeliminowano błąd blokujący progresję na PC. Gracze PC mogą również korzystać z ulepszonego trybu fotograficznego oraz lepszej obsługi kontrolerów na wyższych częstotliwościach odświeżania.




🔶 PS5 & PC Common New update details!
— StellarBlade (@StellarBlade) June 18, 2025
🔸Fixed an issue where using Retribution on Gigas in the Wasteland/Boss Challenge could cause EVE to get stuck in a wall at certain locations.
🔸Fixed an issue where it was difficult to distinguish between the number "0" and the uppercase… pic.twitter.com/LGFU4c5vQ3
Oto najważniejsze zmiany wprowadzone w aktualizacji Stellar Blade z 18 czerwca:
Wspólne poprawki dla PS5 i PC:
- Naprawiono problem z użyciem zdolności Retribution na bossie Gigas, który mógł powodować utknięcie postaci EVE w ścianie.
- Ułatwiono rozróżnienie między cyfrą „0” a literą „O” w kluczach NIKKE CD-KEY.
- Poprawiono funkcjonowanie interakcji z NPC-ami w Xion.
- Wprowadzono różne inne drobne poprawki błędów.
Poprawki dla wersji PS5:
- Naprawiono efekt wizualny umiejętności używanej przez potwora „Scarlet”, który wcześniej nie wyświetlał się poprawnie.
Poprawki dla wersji PC:
- Rozwiązano problem z rozpoznawaniem EVE przez potwory, które czasem przestawały atakować, blokując postęp w grze.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zapisanie zrzutów ekranu w trybie fotograficznym na niektórych komputerach.
- Poprawiono obsługę klawiatury AZERTY w ustawieniach suwaków oraz ruch logo w trybie fotograficznym.
- Synchronizacja osiągnięć na PC z trofeami na PlayStation została naprawiona.
- Rozwiązano problem z funkcją „Switch Lock-on Target” na kontrolerach przy wyższych częstotliwościach odświeżania (powyżej 120 FPS).
- Naprawiono błąd powodujący problemy z uruchamianiem gry na niektórych kartach graficznych.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Stellar Blade.