Twórcy MindsEye przepraszają graczy i zapowiadają hotfixa

Gry
1861V
Mindseye
Michał Pieczarski | Wczoraj, 14:39
PS5 XSX|S PC

Choć premiera MindsEye wzbudziła duże zainteresowanie, twórcy nie mogą być zadowoleni – gracze, oczywiście mając podstawy, zarzucają tytułowi niedopracowanie i kiepską optymalizację. Przedstawiciele Build a Rocket Boy przeprosili i zapowiedzieli wydanie hotfixa.

Premiera Mindseye nie przebiegła zgodnie z oczekiwaniami. Gra miała już przed debiutem opinię pełnej błędów i problemów technicznych – i niestety, wiele z nich się potwierdziło. Średnia ocen użytkowników na Metacriticu wynosi obecnie zaledwie 3.3, a ostatnio pojawiły się doniesienia, że PlayStation zwraca pieniądze niezadowolonym graczom.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy z Build a Rocket Boy przyznają się do porażki, przepraszają społeczność i zapowiadają pierwszy duży hotfix, który ma trafić do graczy jeszcze w tym tygodniu.

W oficjalnym komunikacie zamieszczonym na platformie X studio zapewnia, że najważniejszym priorytetem jest teraz poprawa wydajności gry.

Wiemy, że wymagania sprzętowe ograniczyły komfort wielu graczy. Przepraszamy za to i pracujemy nad poprawą doświadczenia.

– napisano.

Wstępna lista poprawek w nadchodzącym hotfixie:

  • Wstępne usprawnienia wydajności CPU i GPU oraz optymalizacje pamięci RAM.
  • Obniżenie poziomu trudności mini-gry z resuscytacją krążeniowo-oddechową (CPR).
  • Nowa opcja umożliwiająca wyłączenie lub modyfikację efektu głębi ostrości (Depth of Field).
  • Naprawa błędu powodującego brak sterowania w mini-grach MineHunter oraz Run Dungeon.
  • Komunikaty ostrzegające dla graczy na PC z wyłączonym akcelerowanym harmonogramem GPU oraz procesorami podatnymi na awarie.

Twórcy zaznaczają, że to dopiero pierwszy krok w kierunku poprawy jakości Mindseye. Gracze liczą, że kolejne aktualizacje przywrócą zaufanie do tego obiecującego, lecz wyboiście debiutującego tytułu.

Źródło: insider-gaming.com

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper