Twórcy MindsEye przepraszają graczy i zapowiadają hotfixa

Choć premiera MindsEye wzbudziła duże zainteresowanie, twórcy nie mogą być zadowoleni – gracze, oczywiście mając podstawy, zarzucają tytułowi niedopracowanie i kiepską optymalizację. Przedstawiciele Build a Rocket Boy przeprosili i zapowiedzieli wydanie hotfixa.
Premiera Mindseye nie przebiegła zgodnie z oczekiwaniami. Gra miała już przed debiutem opinię pełnej błędów i problemów technicznych – i niestety, wiele z nich się potwierdziło. Średnia ocen użytkowników na Metacriticu wynosi obecnie zaledwie 3.3, a ostatnio pojawiły się doniesienia, że PlayStation zwraca pieniądze niezadowolonym graczom.
Twórcy z Build a Rocket Boy przyznają się do porażki, przepraszają społeczność i zapowiadają pierwszy duży hotfix, który ma trafić do graczy jeszcze w tym tygodniu.




W oficjalnym komunikacie zamieszczonym na platformie X studio zapewnia, że najważniejszym priorytetem jest teraz poprawa wydajności gry.
Wiemy, że wymagania sprzętowe ograniczyły komfort wielu graczy. Przepraszamy za to i pracujemy nad poprawą doświadczenia.
– napisano.
Wstępna lista poprawek w nadchodzącym hotfixie:
- Wstępne usprawnienia wydajności CPU i GPU oraz optymalizacje pamięci RAM.
- Obniżenie poziomu trudności mini-gry z resuscytacją krążeniowo-oddechową (CPR).
- Nowa opcja umożliwiająca wyłączenie lub modyfikację efektu głębi ostrości (Depth of Field).
- Naprawa błędu powodującego brak sterowania w mini-grach MineHunter oraz Run Dungeon.
- Komunikaty ostrzegające dla graczy na PC z wyłączonym akcelerowanym harmonogramem GPU oraz procesorami podatnymi na awarie.
Twórcy zaznaczają, że to dopiero pierwszy krok w kierunku poprawy jakości Mindseye. Gracze liczą, że kolejne aktualizacje przywrócą zaufanie do tego obiecującego, lecz wyboiście debiutującego tytułu.
— MindsEye (@MindsEyeGame) June 11, 2025