Ta technologia zasila Wiedźmina 4. MetaHuman pokazuje pazur

Podczas Unreal Fest 2025 jednym z ważniejszych motytów był pokaz udoskonalonej technologii MetaHuman, dostępnej w Unreal Engine 5.6.
Epic zademonstrował świeże funkcje, które są już dostępne deweloperom Unreal Engine wersji 5.6. MetaHuman Creator został w pełni zintegrowany z rzeczonym silnikiem, a co to oznacza dla twórców można sprawdzić od 3 minuty nagrania.
Jedną z innowacji, które reklamuje Epic są automatyczne metamorfozy ubrań postaci przy zmianach wymiarów ciała bohaterów. Dzięki nowej funkcji nie trzeba tworzyć w grach całych zestawów kostiumów dla postaci o różnych gabarytach.




W 5 minucie nagrania możemy przyjrzeć się również udoskonalonej technologii animowania twarzy postaci.
Wiemy już, że CDP RED wybrał jako silnik dla Wiedźmina 4 właśnie Unreal Engine 5.6. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.