Wiedźmin 4 faktycznie był prezentowany na PS5. Gracze nie wierzą, ale reżyser potwierdza dobre informacje

Gry
6493V
Unreal Engine 5 Wiedźmin 4
AlbertWokulski | 04.06, 07:30
PS5 XSX|S PC

CD Projekt RED zachwycił prezentacją dema technologicznego na wydarzeniu Unreal Engine. Reżyser Wiedźmina 4 postanowił zareagować na wiadomości graczy, którzy nie wierzą, że gra może tak prezentować się na PS5.

Wiedźmin 4 zadebiutuje najwcześniej w 2027 roku, jednak produkcja zmierza na konsole aktualnej generacji oraz PC. Wczorajszy pokaz rozbudził oczekiwania, ale także wzbudził spore obawy dotyczące tego, jak ostatecznie ma prezentować się ten tytuł.

Dalsza część tekstu pod wideo

CD Projekt RED bardzo dokładnie podkreślił, że Wiedźmin 4 jest prezentowany na PlayStation 5, a podczas pokazu widzieliśmy nawet kontroler DualSense. Część graczy jednak nie wierzy, że produkcja może tak dobrze wyglądać na sprzęcie Sony – w mediach społecznościowych pojawiły się nawet komentarze, według których polskie studio okłamuje graczy.

Sebastian Kalemba, reżyser Wiedźmina 4, najwidoczniej postanowił zareagować na te wiadomości. Przedstawiciel CD Projekt RED potwierdził, że przygoda Ciri była prezentowana na PlayStation.

Podczas gdy prezentacja odbywała się na konsoli PlayStation, technologia, którą rozwijamy za pomocą @UnrealEngine działa na wszystkich platformach, na których ukaże się gra. #PlayStation #Xbox #PC

Czy Wiedźmin 4 faktycznie może prezentować się aż tak dobrze? Najwidoczniej tak. W jednej z wiadomości reżyser przygody skomentował prezentację podkreślając, że pokaz to tak naprawdę wspólna praca CD Projektu i Epic Games.

Miałem zaszczyt zaprezentować demo technologiczne Wiedźmina 4 w imieniu całego zespołu CD PROJEKT RED i jestem niesamowicie wdzięczny za tę możliwość. Ogromne gratulacje dla obu zespołów RED i Epic za zrealizowanie tego projektu.


To demo jest bezpośrednim wynikiem strategicznego partnerstwa między CD PROJEKT RED i Epic Games, które ogłosiliśmy w 2022 roku. Od tego czasu ściśle współpracujemy nad rozwojem nowych narzędzi i ulepszaniem istniejących funkcji silnika Unreal Engine 5. Demo technologicznhe, działające na PlayStation 5 przy 60 klatkach na sekundę, prezentuje zarówno nasze ambicje dotyczące gry, jak i możliwości silnika napędzającego Wiedźmina 4.


Jedna bardzo ważna rzecz do zapamiętania: to nie jest demo samej gry, ale raczej prezentacja silnika i jego możliwości. To wczesne spojrzenie i demonstracja tego, co jest możliwe na tym etapie rozwoju, dzięki wspólnym wysiłkom wszystkich.

Źródło: X: Skalemba

Komentarze (120)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper