Guerrilla rozkładają gameplay z Horizon: Zero Dawn na części pierwsze

Powracamy do gameplayu z ostatniego E3. Tym razem członek holenderskiego studia dotrzymuje nam towarzystwa swoim komentarzem, opowiadając o charakterystyce gry i samej rozgrywki.
ma być dla Guerrilla Games okazją do uwolnienia drzemiącego w ekipie potencjału - twórcy robią sobie w ten sposób przerwę od uniwersum Killzone, którego często klaustrofobiczne lokacje biją po oczach odcieniami czerni i szarości. W całkowicie otwartym, nieposzatkowanym przez ekrany ładowania świecie znajdziemy wiele jasnych i radosnych barw, jak zieleń czy niebieski.
W grze znajdziemy także aspekt strategiczny. Część broni będzie posiadało kilka rodzai amunicji, tak jak dobrze już znany łuk. Można przy nim sięgnąć po strzały elektryczne, penetrujące pancerz lub wybuchowe, lecz ich skuteczność zależna jest od prawidłowego użycia, ponieważ każdy typ spełnia inną rolę.




Mark Norris z materiału poniżej podkreśla, że to RPG pełną gębą. Gracze mają być nagradzani punktami doświadczenia za wykonywanie zadań, odkrywanie nowych lokacji oraz zabijanie przeciwników. Na filmiku da się zauważyć, jak Aloy żałuje zabitego mechanicznego stworzenia, ponieważ nigdy nie morduje bez powodu. Miejmy nadzieję, że jest to namiastka dobrze zarysowanej i ciekawej postaci.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Zero Dawn.