Mission: Impossible 8 bez szans w starciu z hitem Disneya. Rekordowy wynik w kinach

Wielkie starcie „Mission: Impossible - The Final Reckoning” z „Lilo & Stitch” zakończyło się spodziewanym sukcesem opowieści dla młodszych widzów. Produkcja osiągnęła rekordowe zainteresowanie.
Disney kolejny raz osiągnął sukces! Stworzenie „Lilo & Stitch” kosztowało zaledwie 100 mln dolarów, a budżet marketingowy wyniósł kolejne 100 mln dolarów, ale w premierowy weekend produkcji udało się osiągnąć znacznie lepszy rezultat.
„Lilo & Stitch” przekroczył wszystkie oczekiwania – film w samych Stanach Zjednoczonych wygenerował 183 mln dolarów, a na całym świecie aż 341,7 mln dolarów. To sukces, który powinien sprawić, że Disney bardzo szybko będzie kontynuował rozwój tej historii.




„Mission: Impossible - The Final Reckoning” nie mógł nawet mierzyć się z tą produkcją. 77 mln dolarów w USA i ostatecznie 190 mln dolarów globalnie to dobry wynik, ale pokazuje, jak trudno rywalizować z dobrze przyjętymi produkcjami dla całych rodzin. Warto przypomnieć, że budżet tej historii wyniósł około 300-400 mln dolarów.
„Lilo & Stitch” dwukrotnie pokonało w weekend Toma Cruise'a, ponieważ opowieść nie tylko osiągnęła lepszy wynik w ostatnich dniach, ale produkcja Disneya osiągnęła rekordowy rezultat dla Memorial Day – wcześniej to „Top Gun: Maverick” Cruise'a (160 mln) był rekordowym filmem w Dniu Pamięci.