Gracze narzekają na brak ważnej mechaniki w DOOM: The Dark Ages

Nowy DOOM zachwyca fanów i recenzentów, ale oczywiście nie jest to gra idealna. Wiele mówi się o jednej brakującej mechanice.
Choć DOOM: The Dark Ages zebrał świetne recenzje i zadebiutował z hukiem, nie wszystko w nowej odsłonie kultowej serii przypadło graczom do gustu. Fani szybko zauważyli brak jednej z najbardziej praktycznych funkcji z poprzedniej części – szybkiej podróży – i nie kryją frustracji.
Na forach, szczególnie na Reddicie, coraz więcej użytkowników zwraca uwagę, że brak fast travelu znacznie utrudnia rozgrywkę, szczególnie osobom, które chcą zebrać wszystkie znajdźki. W DOOM Eternal można było swobodnie wracać do konkretnych punktów mapy, a teraz trzeba przechodzić całe poziomy od nowa, co dla wielu jest niezrozumiałym krokiem wstecz. Komentarze graczy wskazują na powszechne niezadowolenie.




To było świetne rozwiązanie w Eternal, a teraz po prostu o nim zapomniano?
– piszą rozgoryczeni fani.
Niektórzy zauważają, że rozległość poziomów w The Dark Ages wręcz prosi się o system szybkiego przemieszczania, co czyni jego brak jeszcze bardziej dotkliwym.
Na ten moment id Software i Bethesda nie zapowiedzieli żadnej aktualizacji, która mogłaby przywrócić fast travel. Jednak biorąc pod uwagę skalę dyskusji w społeczności, twórcy mogą poczuć się zmotywowani, by odpowiedzieć na głosy graczy w jednej z nadchodzących aktualizacji.
Uważacie, że szybka podróż jest potrzebna nowemu DOOM-owi?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM: The Dark Ages.