Gracze narzekają na brak ważnej mechaniki w DOOM: The Dark Ages

Gry
3357V
Doom: The Dark Ages
Michał Pieczarski | Dzisiaj, 11:43
PS5 XSX|S PC

Nowy DOOM zachwyca fanów i recenzentów, ale oczywiście nie jest to gra idealna. Wiele mówi się o jednej brakującej mechanice.

Choć DOOM: The Dark Ages zebrał świetne recenzje i zadebiutował z hukiem, nie wszystko w nowej odsłonie kultowej serii przypadło graczom do gustu. Fani szybko zauważyli brak jednej z najbardziej praktycznych funkcji z poprzedniej części – szybkiej podróży – i nie kryją frustracji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na forach, szczególnie na Reddicie, coraz więcej użytkowników zwraca uwagę, że brak fast travelu znacznie utrudnia rozgrywkę, szczególnie osobom, które chcą zebrać wszystkie znajdźki. W DOOM Eternal można było swobodnie wracać do konkretnych punktów mapy, a teraz trzeba przechodzić całe poziomy od nowa, co dla wielu jest niezrozumiałym krokiem wstecz. Komentarze graczy wskazują na powszechne niezadowolenie.

To było świetne rozwiązanie w Eternal, a teraz po prostu o nim zapomniano?

– piszą rozgoryczeni fani.

Niektórzy zauważają, że rozległość poziomów w The Dark Ages wręcz prosi się o system szybkiego przemieszczania, co czyni jego brak jeszcze bardziej dotkliwym.

Na ten moment id Software i Bethesda nie zapowiedzieli żadnej aktualizacji, która mogłaby przywrócić fast travel. Jednak biorąc pod uwagę skalę dyskusji w społeczności, twórcy mogą poczuć się zmotywowani, by odpowiedzieć na głosy graczy w jednej z nadchodzących aktualizacji.

Uważacie, że szybka podróż jest potrzebna nowemu DOOM-owi?

 
 
 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM: The Dark Ages.

Źródło: comicbook.com / reddit.com

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper