Reżyser Elden Ring: Nightreign mówi o wyzwaniach, przed jakimi stanął tworząc grę

Premiera Elden Ring: Nightreign wbliża się wielkimi krokami. O procesie tworzenia gry opowiedział jej reżyser.
W wywiadzie dla PlayStation Blog, Junya Ishizaki, reżyser gry Elden Ring: Nightreign, podzielił się szczegółami na temat procesu tworzenia spin-offu kultowego uniwersum.
Ishizaki podkreślił, że największym wyzwaniem było zachowanie równowagi między wprowadzeniem nowych mechanik a utrzymaniem ducha oryginalnej gry:




Jeśli chodzi o wyzwania, to szczerze mówiąc, wszystko było wyzwaniem (śmiech). Zwłaszcza jeśli chodzi o wprowadzanie poważnych zmian w mechanice gry. Musieliśmy upewnić się, że rozgrywka jest nadal naprawdę przyjemna.
- powiedział. I dodał:
Mogliśmy zmienić mechanikę bez większego zastanowienia, ale istniało ryzyko, że gra stanie się czymś zupełnie innym, mimo że w założeniu powinna być częścią uniwersum Elden Ring. Znalezienie idealnej równowagi między czymś, co wydaje się świeże i nowe, a jednocześnie wierne Elden Ring, było wyzwaniem.
Reżyser opowiedział również o wyjątkowym systemie wskrzeszania współgraczy poprzez atakowanie ich oraz o zmianach wprowadzonych po testach sieciowych. W finalnej wersji gra wymusi dynamiczne podejście do strategii walki, ponieważ bossowie będą ewoluować w odpowiedzi na taktyki graczy, co zmusi ich do stałego dostosowywania się do nowych wyzwań.
Premiera Elden Ring: Nightreign już 30 maja.