WUCHANG: Fallen Feathers stawia na dowolność! Gracze będą mogli decydować o kolejności działań

WUCHANG: Fallen Feathers to jeden z tych projektów, które od samego początku intrygują nie tylko fanów soulslike’ów, ale i graczy spragnionych mniej standardowych settingów. Akcja gry toczy się w czasach dynastii Ming, a estetyka produkcji od Leenzee Games już na zwiastunach przyciąga uwagę klimatem i projektami przeciwników. A jakiś czas temu poznaliśmy jej ostateczną datę premiery - gra zadebiutuje 24 lipca 2025 roku.
Produkcja zaoferuje 25 unikalnych broni i 40 czarów, a twórcy szczególny nacisk położyli na wymagające, widowiskowe starcia z bossami - jak chociażby z Fang Ling. Wuchang ma być również grą nieliniową, pozwalającą graczom samodzielnie wybierać kolejność pokonywania bossów. Choć nie wiemy jeszcze, czy poziom trudności będzie się do tego dopasowywać, taka struktura z pewnością zachęci do eksperymentowania i ponownego przechodzenia gry.
Warto też zwrócić uwagę na mechanikę magii opartą na tzw. Featheringu, która zmienia się w zależności od używanej broni i znacząco wpływa na styl walki. Wuchang: Fallen Feathers zmierza na Xbox Series X/S, PS5 i PC (również w ramach Game Passa), a jej ukończenie - jak wcześniej pisaliśmy - powinno zająć od 40 do 60 godzin. Twórcy obiecują również wiele zakończeń, które dodatkowo wydłużą zabawę. Czekacie na ten tytuł?



