WUCHANG: Fallen Feathers - opis gry
WUCHANG: Fallen Feathers to gra action-RPG wyprodukowana przez chińskie studio Leenzee Games. Jej akcja rozgrywa się w końcowych latach dynastii Ming wzbogaconych o elementy nadprzyrodzone.
Fabuła - WUCHANG: Fallen Feathers
Wuchang: Fallen Feathers to gra osadzona w alternatywnej wersji historii późnej dynastii Ming, gdzie ogarnięte wojną i zarazą ziemie Shu nęka tajemnicza Pluga Piór – choroba, która zabija nie tylko ludzi, ale i całe społeczeństwo, przekształcając zarażonych w potwory.
Główną bohaterką jest Bai Wuchang, piratka cierpiąca na amnezję, która sama zostaje dotknięta chorobą. Jej podróż przez zrujnowany świat to walka nie tylko z wrogami i własną tożsamością, ale też z wewnętrzną przemianą.
Rozgrywka - WUCHANG: Fallen Feathers
Rozgrywka w Wuchang: Fallen Feathers opiera się na dynamicznym systemie walki, gdzie kluczową rolę odgrywa Skyborn Might - specjalny zasób akumulowany podczas walki i wykorzystywany do aktywacji umiejętności. Bai Wuchang dysponuje dwoma rodzajami ataków: umiejętnościami broni (zależnymi od aktualnie wyposażonej broni) oraz umiejętnościami dyscypliny (powiązanymi z typem broni). Dodatkowo gracz ma do dyspozycji 40 zaklęć, które można przypisać do czterech slotów i łączyć w kombinacje z atakami broni bądź budować styl walki oparty głównie na magii.
Obrona obejmuje unik, blok i parowanie - dwa ostatnie mechanizmy zależą od umiejętności dyscypliny przypisanych do broni. System rozwoju postaci pozwala na dowolną zmianę przydziału punktów w drzewku umiejętności bez żadnych kosztów, umożliwiając eksperymentowanie z różnymi stylami gry.
Szaleństwo (Madness) to unikalna mechanika wpływająca na rozgrywkę - wraz z jego wzrostem odblokowuje się specjalne ataki, ale gdy osiągnie pewien próg, na karku Wuchang pojawia się czerwona blizna, zwiększająca siłę ataków, lecz także podatność na obrażenia. Śmierć z aktywną blizną powoduje, że w miejscu zgonu materializuje się Wewnętrzny Demon - wroga kopia bohaterki, używająca jej broni i zaklęć, z którą trzeba się zmierzyć.
Świat gry jest otwarty i nieliniowy, z połączonymi ze sobą lokacjami, pomiędzy którymi można się przemieszczać bez ładowania (choć niektóre ścieżki są początkowo zablokowane). Kapliczki rozsiane po świecie pełnią funkcję punktów kontrolnych, a Świątynia Shu służy jako główny hub. W świecie spotyka się licznych NPC, którzy oferują zadania poboczne, a wybory gracza wpływają na przebieg fabuły i jej zakończenie, zmieniając zarówno świat, jak i jego mieszkańców.
Galeria - WUCHANG: Fallen Feathers








Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych