WUCHANG: Fallen Feathers

WUCHANG: Fallen Feathers

6,1
7 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 4.3
XSX|S 8.5
PC 4.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Leenzee Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
2025
Europa:
2025
Producent:
Leenzee Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
2025
Europa:
2025

Recenzja redakcji

Wuchang
7.0
Wuchang: Fallen Feathers - recenzja gry. "Chińskie" soulsy, odcinek 2137
PS5 XSX|S PC

WUCHANG: Fallen Feathers - opis gry

WUCHANG: Fallen Feathers to gra action-RPG wyprodukowana przez chińskie studio Leenzee Games. Jej akcja rozgrywa się w końcowych latach dynastii Ming wzbogaconych o elementy nadprzyrodzone. 

Fabuła - WUCHANG: Fallen Feathers

Dalsza część tekstu pod wideo

Wuchang: Fallen Feathers to gra osadzona w alternatywnej wersji historii późnej dynastii Ming, gdzie ogarnięte wojną i zarazą ziemie Shu nęka tajemnicza Pluga Piór – choroba, która zabija nie tylko ludzi, ale i całe społeczeństwo, przekształcając zarażonych w potwory.

Główną bohaterką jest Bai Wuchang, piratka cierpiąca na amnezję, która sama zostaje dotknięta chorobą. Jej podróż przez zrujnowany świat to walka nie tylko z wrogami i własną tożsamością, ale też z wewnętrzną przemianą.

Rozgrywka - WUCHANG: Fallen Feathers

Rozgrywka w Wuchang: Fallen Feathers opiera się na dynamicznym systemie walki, gdzie kluczową rolę odgrywa Skyborn Might - specjalny zasób akumulowany podczas walki i wykorzystywany do aktywacji umiejętności. Bai Wuchang dysponuje dwoma rodzajami ataków: umiejętnościami broni (zależnymi od aktualnie wyposażonej broni) oraz umiejętnościami dyscypliny (powiązanymi z typem broni). Dodatkowo gracz ma do dyspozycji 40 zaklęć, które można przypisać do czterech slotów i łączyć w kombinacje z atakami broni bądź budować styl walki oparty głównie na magii.

Obrona obejmuje unik, blok i parowanie - dwa ostatnie mechanizmy zależą od umiejętności dyscypliny przypisanych do broni. System rozwoju postaci pozwala na dowolną zmianę przydziału punktów w drzewku umiejętności bez żadnych kosztów, umożliwiając eksperymentowanie z różnymi stylami gry.

Szaleństwo (Madness) to unikalna mechanika wpływająca na rozgrywkę - wraz z jego wzrostem odblokowuje się specjalne ataki, ale gdy osiągnie pewien próg, na karku Wuchang pojawia się czerwona blizna, zwiększająca siłę ataków, lecz także podatność na obrażenia. Śmierć z aktywną blizną powoduje, że w miejscu zgonu materializuje się Wewnętrzny Demon - wroga kopia bohaterki, używająca jej broni i zaklęć, z którą trzeba się zmierzyć.

Świat gry jest otwarty i nieliniowy, z połączonymi ze sobą lokacjami, pomiędzy którymi można się przemieszczać bez ładowania (choć niektóre ścieżki są początkowo zablokowane). Kapliczki rozsiane po świecie pełnią funkcję punktów kontrolnych, a Świątynia Shu służy jako główny hub. W świecie spotyka się licznych NPC, którzy oferują zadania poboczne, a wybory gracza wpływają na przebieg fabuły i jej zakończenie, zmieniając zarówno świat, jak i jego mieszkańców.

Wideo - WUCHANG: Fallen Feathers

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper