Horizon: Zero Dawn zadziała w 30 klatkach na sekundę
Wczoraj otrzymaliśmy informację o płynności Uncharted 4: A Thief’s End, a teraz 3 słowa w temacie płynności animacji powiedzieli przedstawiciele Guerilla Games. również nie zadziała w 60 klatkach na sekundę.
Projektant produkcji – Jan-Bart van Beek – postanowił skomentować sytuacje płynności animacji w . Gra identycznie jak nie zadziała w 60 klatkach na sekundę. Deweloperzy postawili na stałe 30 fps-ów i 1080p.
Studio wykorzystuje do przygotowania tej pozycji zmodyfikowany silnik z Killzone: Shadow Fall:
„To jest nadal ten silnik, ale wykonaliśmy spory skok jakościowy względem Shadow Fall. Silnik Killzone’a nie był w stanie udźwignąć otwartego świata, więc przez ostatnie 2 lata ulepszaliśmy go.”
Mogliśmy się tego spodziewać, że nowa pozycja Guerilla Games będzie śmigać na silniku ostatniego Killzone’a – w końcu ten tytuł oferował nam naprawdę świetną grafikę...
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Zero Dawn.