Horizon: Zero Dawn zadziała w 30 klatkach na sekundę

Gry
1270V
Horizon: Zero Dawn zadziała w 30 klatkach na sekundę
Wojciech Gruszczyk | 19.06.2015, 15:01
PS4

Wczoraj otrzymaliśmy informację o płynności Uncharted 4: A Thief’s End, a teraz 3 słowa w temacie płynności animacji powiedzieli przedstawiciele Guerilla Games. również nie zadziała w 60 klatkach na sekundę. 

Projektant produkcji – Jan-Bart van Beek – postanowił skomentować sytuacje płynności animacji w . Gra identycznie jak nie zadziała w 60 klatkach na sekundę. Deweloperzy postawili na stałe 30 fps-ów i 1080p.

Dalsza część tekstu pod wideo

Studio wykorzystuje do przygotowania tej pozycji zmodyfikowany silnik z Killzone: Shadow Fall:

„To jest nadal ten silnik, ale wykonaliśmy spory skok jakościowy względem Shadow Fall. Silnik Killzone’a nie był w stanie udźwignąć otwartego świata, więc przez ostatnie 2 lata ulepszaliśmy go.”

Mogliśmy się tego spodziewać, że nowa pozycja Guerilla Games będzie śmigać na silniku ostatniego Killzone’a – w końcu ten tytuł oferował nam naprawdę świetną grafikę... 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Zero Dawn.

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/horizon_zero_dawn/news/horizon_zero_dawn_is_1080p_30fps_runs_on_modified_version_of_killzone_shadow_fall_engine.html

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper