Max ma nowy HIT! Gigantyczna oglądalność zwiastuje kolejny sukces

Na początku tygodnia na serwerach Max pojawiła się nowość, która najwidoczniej nie bez powodu była tak hucznie zapowiadana przez Warner Bros. Discovery.
W ostatnich dniach informowałem, że według korporacji 3. sezon „Białego Lotosu” to „jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów roku”. Nie wszyscy zgadzali się z tym określeniem, ale początek nowej serii zanotował genialny start.
Premierowy odcinek „Białego Lotosu” przyciągnął 2,4 mln widzów na wielu platformach w Stanach Zjednoczonych w pierwszą noc. To wzrost o 57% względem początku 2. sezonu (1,5 mln).




Serial zajął pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych produkcji w niedzielę na Max, a to tak naprawdę sam początek pozytywnych informacji dla Warner Bros. Discovery.
Po 36 godzinach wynik ten wzrósł do 4,6 mln widzów i według korporacji jest to dwukrotnie więcej niż w przypadku pierwszego odcinka drugiego sezonu w tym samym czasie. Oglądalność w Europie i Ameryce Łacińskiej miała wzrosnąć ponad trzykrotnie w porównaniu z poprzednią serią.
THR podkreśla, że to bardzo dobry prognostyk dla korporacji – dwa poprzednie sezony „Białego Lotosu” notowały świetną oglądalność całych opowieści. Drugi sezon miał średnio 15,5 mln widzów (premiera 944 000), a pierwszy 9,3 mln widzów. Jeśli wzrost zainteresowania się utrzyma, to Warner Bros. Discovery będzie mogło mówić o kolejnym spektakularnym sukcesie.