NPC w Wiedźminie 3 "rozpływają się", gdy na nich nie patrzysz

Gry
4056V
NPC w Wiedźminie 3 "rozpływają się", gdy na nich nie patrzysz
Mateusz Gołąb | 29.05.2015, 11:34

Okazuje się, że otwarty świat w nowych przygodach Geralta z Rivii rozsypuje się niczym domek z kart, gdy tylko tego nie widzimy. Redaktorzy serwisu PC Gamer zdołali jednak uchwycić parę screenów przy użyciu odpowiedniego moda.

W dużych grach z otwartym światem, którego mieszkańcy żyją własnym życiem, zawsze bardzo interesowało mnie, co te niezależne postacie porabiają, gdy mój bohater znajduje się zupełnie gdzie indziej. Taką ciekawość mogą zwykle zaspokoić pecetowe modyfikacje umożliwiające swobodne przemieszczanie kamery. Jeden z redaktorów PC Gamera najwyraźniej był równie zaintrygowany co ja. Zainstalował odpowiedniego moda i wyruszył, by podglądać życie niczego nie spodziewających się NPC-ów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Okazało się, że gdy Biały Wilk nie patrzy, to wszyscy mieszkańcy okolicznych regionów zamieniają się w istne abominacje. Wyglądają jak mieszanka bugów z Assassin's Creed Unity z rozpuszczającym się Sędzią Doomem z filmu Kto Wrobił Królika Rogera.

Zresztą rzućcie okiem do galerii i sprawdźcie sami.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.pcgamer.com/witcher-3-mod-reveals-melting-faces-and-detachable-heads/

Komentarze (161)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper