Dragon Quest VIII w wersji na Nintendo 3DS-a nie będzie obsługiwało... 3D!
Gry
712V

3DS
To dosyć zaskakujące, gdy gra nie korzysta kompletnie z funkcji, która jest znakiem rozpoznawczym platformy. Oczywiście nie umniejsza to jakości danej produkcji, ale jest po prostu dziwne.
Parę tygodniu temu na miłośników japońskich gier RPG spadła bardzo dobra wiadomość. Konwersja fenomenalnego Dragon Quest VIII zmierza właśnie na przenośną konsolę Nintendo i pojawi się na japońskim rynku już 27 sierpnia 2015 roku. Cieszycie się?
Dalsza część tekstu pod wideo

Figurka FUNKO Pop Trigun Milly Thompson
0 zł
Kup teraz
49.99 zł

Fotel CORSAIR TC500 Luxe Kremowy
0 zł
Kup teraz
1628.75 zł

Figurka TUBBZ Friends - Monica Geller
0 zł
Kup teraz
89.99 zł
Figurka BANDAI Anime Heroes One Piece Sabo AH37009
-10 zł
Kup teraz
109.99 zł
Dragon Quest VIII na 3DS-ie doda świeże scenariusze, które nie występowały na PS2. Pobawimy się również w towarzystwie nowej postaci w drużynie, czyli Gerdy oraz Morrie. Gra wykorzysta też system StreetPass. Ścieżkę dźwiękową opracowała Tokijska Orkiestra Symfoniczna. Także nie ma tu mowy o zwykłym, suchym porcie, który raczej znudzi wyjadaczy serii, niż zainteresuje. 3DS-owa wersja gry powinna stanowić niezłą gratkę zarówno dla nowych graczy, jak i zagorzałych fanów.
Dzisiaj pojawiła się dodatkowo stosunkowo intrygująca informacja. Otóż gra na przenośnej konsoli Nintendo nie będzie obsługiwała stereoskopowego 3D, z którego to urządzenie słynie. Square Enix nie skomentowało oficjalnie dlaczego zapadła taka decyzja, natomiast możemy się domyślać, że ma to związek z wydajnością i płynnym działaniem gry. Dragon Quest VIII to niezwykle obszerna i bardzo ładnie wyglądająca produkcja, która być może okazałą się po prostu "zbyt ciężkostrawna" dla konsoli, która przy włączonej funkcji 3D musiałaby generować dwa takie same obrazy jednocześnie.