Odświeżone Devil May Cry 4 pozwoli na szybszy rozwój postaci

Drugie spojrzenie na Devil May Cry 4 przyniesie nie tylko powrót poziomu trudności Legendary Knight i kilku znanych postaci. Zaimplementowane także zostanie parę drobniejszych zmian.
Na twitterowym profilu gry pojawił się wpis informujący o tym, że wychodzące w czerwcu na PS4 i XOne Devil May Cry 4 będzie przyjaźniejsze graczom.
Devil May Cry to seria, której pierwsze części słynęły ze stosunkowo brutalnego - szczególnie biorąc pod uwagę współczesne tendencje - poziomu trudności. Co więc zmieniono, żeby nieco ulżyć odbiorcom?




Notably, the appearance rate of Proud Souls and Red Orbs has been increased, meaning you can upgrade your characters faster.
— Devil May Cry (@DevilMayCry) April 3, 2015
Po każdej misji otrzymuje się Proud Souls, których ilość zależna jest od naszych poczynań. System przyznawania ich będzie teraz hojniejszy, więc licznik otrzymanych dusz będzie dla nas łaskawszy.
Podobna historia dotyka Red Orbs, czyli zdobywane w dużych ilościach kule, wpadające do naszej kieszeni dzięki rozprawianiu się z adwersarzami i niszczeniu elementów świata. Warto zwrócić uwagę na użycie słowa "notably", sugerującego, że poprawa jest znaczna.
Poza tymi rewelacjami, potwierdzono niedawno powrót Vergila, Lady oraz Trish, a także Legendary Knight, czyli trybu, który zalewa nasz ekran nienaturalną ilością przeciwników.
Podoba wam się takie rozwiązanie czy wolelibyście, by można było takie ułatwienie wyłączyć w opcjach gry?