Dawid Traczykowski Dawid Traczykowski 30.03.2010 11:24
David Jaffe: epizodyczne DLC to przyszłość
823V

David Jaffe: epizodyczne DLC to przyszłość

David Jaffe, twórca God of War i Twisted Metal, uważa, że epizodyczne dodatki to przyszłość tytułów dla jednego gracza. Chwali takie produkcje jak Ratchet & Clank Future: Quest for Booty czy Tales of Monkey Island.

xxxxx

 

Jaffe'emu podoba się udostępnianie kolejnych epizodów danego tytułu za niewielką opłatą. "Ratchet zrobił to w Quest for Booty, gdzie dostaliśmy 4 godziny gry za jakieś 14 dolców. Sądzę, że to przyszłość gier single player. Bardzo podoba mi się, że tak zrobili. Ostatnio gram jeszcze w produkcje Telltale Games, w szczególności Tales of Monkey Island. Podoba mi się to, że jeden epizod to 4-5 godzin gry. Wtedy mogę kupić następny epizod, jeśli tego chcę. Jest to lepsze wyjście niż wydawać pełną sumę na jedną 20-godzinną wersję gry, po której jestem wypalony i nie chce już dalej w to grać" - tłumaczy Jaffe.

 

Trudno się nie zgodzić z tokiem rozumowania Jaffe'ego. Szkoda, że niektórzy producenci rozumieją jego słowa inaczej i właśnie takie krótkie 4-godzinne epizody rozbijają na jeszcze mniejsze części, za które każą płacić wcale niemałe sumy.

Tagi: david jaffe psn Ratchet tales of monkey island wiiware xla