Xbox One vs PlayStation 4 - analiza grafiki w Battlefield: Hardline

Gry
5844V
Xbox One vs PlayStation 4 - analiza grafiki w Battlefield: Hardline
Bartosz Dawidowski | 18.03.2015, 09:30

Zwykle temat grafiki w najnowszych produkcjach podejmuje ekipa specjalistów z Digital Foundry. Tym razem oprawę wizualną postanowiła dokładnie przeanalizować redakcja GamingBolt. Zobaczcie jak wygląda Battlefield: Hardline pod lupą. 

Visceral zapewniało w trakcie targów E3 2014, że w Battlefield: Hardline pogramy w natywnej rozdzielczości 1080p na obu konsolach. Okazało się niestety, że deweloperzy nie są w stanie zapewnić nam obrazu o takiej ilości pikseli. Finalnie Hardline działa w 900p na PS4 i w 720p na XONE.

Jak wypada płynność animacji w konsolowych wersjach? Wersja na XONE osiągnęła średnio poziom 53 klatek na sekundę, a PS4 57 klatek na sekundę.

Jakość tekstur, efekty alfa i cząsteczkowe odpowiadają ustawieniom graficznym High z PC. Warto jednak dodać w tym miejscu, że nawet na najwyższych ustawieniach wersja na "blaszaki" nie zachwyca wizualnie. Obie konsolowe wersje wykorzystują HBAO, co zapewnia bardziej realistycznie cieniowanie obiektów i środowiska. Wersja na XONE wyróżnia się trochę lepszym filtrowaniem tekstur niż PS4.

GamingBolt stwierdza w podsumowaniu, że trudno nazwać Battlefield: Hardline wizualnym udoskonaleniem Battlefield 4. Gra mocno przypomina poprzednią strzelaninę, nie oferując świeżych, wizualnych wodotrysków. Lepiej prezentującą się wersją na konsolach jest ta z PS4 (ze względu na wyższą rozdzielczość natywną i trochę lepszy framerate). Różnice jednak nie są duże.


Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: http://gamingbolt.com/battlefield-hardline-visual-analysis-ps4-vs-xbox-one-vs-pc

Komentarze (100)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper