Mamy soczyste szczegóły i nowe screeny z Bloodborne!

Gry
3871V
Mamy soczyste szczegóły i nowe screeny z Bloodborne!
Wojciech Gruszczyk | 11.03.2015, 20:03
PS4

W najnowszym numerze EDGE znajduje się sześciostronicowy materiał dotyczący najnowszego dzieła From Software. Redaktor spędził z pozycją ponad 40 godzin i postanowił podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami.

Bez zbędnego przedłużania, tak prezentują się najciekawsze szczegóły, które znalazły się w artykule:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Redaktor nie brał udziału w Chalice Dungeon (lochy generowane losowo) i nie zapoznał się z trybem sieciowym.
  • Niektórzy przeciwnicy w grze używają czarów.
  • Podczas rozgrywki dziennikarz znalazł bardzo mało skrzyń, ale gdy już na jakieś trafił to zawsze otrzymał coś ciekawego.
  • Zbędne elementy ekwipunku są automatycznie wysyłane do schowka, ale po śmierci przedmioty trafiają do skrzyni.
  • W grze pojawiają się Bloodgemy, dzięki którym zmienimy atrybuty broni – zwiększymy atak, dodamy obrażenia od trucizny, zwiększymy skalowanie. Do wszystkich broni możemy używać Bloodgemów.
  • Ubrania znalezione w świecie lub kupione ze sklepu zwiększają swoje atrybuty wraz z pokonaniem bossów.
  • W trakcie 40 godzinnej rozgrywki gracz znalazł około 6 broni i około 6 pistoletów.
  • Latarnia jest niezbędna na początku rozgrywki / przy pierwszym przejściu.
  • Można powiedzieć, że w grach z serii „Dusz” baliśmy się śmierci, ale w Bloodborne bardziej będziemy bać się tego co przychodzi nas zabić.

  • Poszczególne elementy świata przenikają się płynnie i tworzą niewiarygodny świat.
  • Na pierwszej tarczy gracz odnalazł opis: „Tarcze są ładne, ale nie wtedy, gdy rodzą bierność.”
  • Bloodstone shards = titanite, coldblood = portable souls. W grze najczęściej otrzymujemy fiolki z krwią (leczenie) i srebrne kule.
  • W sklepie można kupić nakładkę dla latarni.
  • Statystyki początkowe są podyktowane bronią, którą wybierzemy.
  • We wcześniejszych pozycjach z serii combosy dawały nam możliwość pokonania wrogów / przełamania obrony, ale w Bloodborne pojawia się zróżnicowana wytrzymałość bestii na ataki i taka taktyka w wielu przypadkach się nie sprawdza.
  • W grze pojawia się nowa mechanika, o której dziennikarz aktualnie nie może się wypowiadać.
  • Redaktor uważa, że From Software ponownie dostarczyło wymagającą produkcję – „Nie mam żadnej wątpliwości, że Miyazaki i jego zespół zrobili to jeszcze raz.”
  • Dziennikarz nie ukończył gry, ale czuje, że gra w mniejszy sposób zachęca do powtarzania rozgrywki od swoich poprzedników (chociaż to się może zmienić po zapoznaniu się z lochami i trybem sieciowym).

Natomiast w galerii znajdziecie skany z Dengeki PlayStation, które nie grzeszą jakością, ale zawsze możemy zerknąć! ;)

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1008499

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper