Mamy soczyste szczegóły i nowe screeny z Bloodborne!
Gry
3871V
PS4
W najnowszym numerze EDGE znajduje się sześciostronicowy materiał dotyczący najnowszego dzieła From Software. Redaktor spędził z pozycją ponad 40 godzin i postanowił podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami.
Bez zbędnego przedłużania, tak prezentują się najciekawsze szczegóły, które znalazły się w artykule:
Dalsza część tekstu pod wideo
- Redaktor nie brał udziału w Chalice Dungeon (lochy generowane losowo) i nie zapoznał się z trybem sieciowym.
- Niektórzy przeciwnicy w grze używają czarów.
- Podczas rozgrywki dziennikarz znalazł bardzo mało skrzyń, ale gdy już na jakieś trafił to zawsze otrzymał coś ciekawego.
- Zbędne elementy ekwipunku są automatycznie wysyłane do schowka, ale po śmierci przedmioty trafiają do skrzyni.
- W grze pojawiają się Bloodgemy, dzięki którym zmienimy atrybuty broni – zwiększymy atak, dodamy obrażenia od trucizny, zwiększymy skalowanie. Do wszystkich broni możemy używać Bloodgemów.
- Ubrania znalezione w świecie lub kupione ze sklepu zwiększają swoje atrybuty wraz z pokonaniem bossów.
- W trakcie 40 godzinnej rozgrywki gracz znalazł około 6 broni i około 6 pistoletów.
- Latarnia jest niezbędna na początku rozgrywki / przy pierwszym przejściu.
- Można powiedzieć, że w grach z serii „Dusz” baliśmy się śmierci, ale w Bloodborne bardziej będziemy bać się tego co przychodzi nas zabić.
Wybrane okazje dla Ciebie
Nintendo Switch Sports Gra NINTENDO SWITCH
0 zł
Kup teraz
199.99 zł
Fotel ANDA SEAT Kaiser 2 Frontier XL Szary
0 zł
Kup teraz
1699 zł
Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas Gra PS4 (Kompatybilna z PS5)
0 zł
Kup teraz
179.99 zł
Figurka FUNKO Pop Formuła 1 Sergio Perez
0 zł
Kup teraz
69.99 zł
- Poszczególne elementy świata przenikają się płynnie i tworzą niewiarygodny świat.
- Na pierwszej tarczy gracz odnalazł opis: „Tarcze są ładne, ale nie wtedy, gdy rodzą bierność.”
- Bloodstone shards = titanite, coldblood = portable souls. W grze najczęściej otrzymujemy fiolki z krwią (leczenie) i srebrne kule.
- W sklepie można kupić nakładkę dla latarni.
- Statystyki początkowe są podyktowane bronią, którą wybierzemy.
- We wcześniejszych pozycjach z serii combosy dawały nam możliwość pokonania wrogów / przełamania obrony, ale w Bloodborne pojawia się zróżnicowana wytrzymałość bestii na ataki i taka taktyka w wielu przypadkach się nie sprawdza.
- W grze pojawia się nowa mechanika, o której dziennikarz aktualnie nie może się wypowiadać.
- Redaktor uważa, że From Software ponownie dostarczyło wymagającą produkcję – „Nie mam żadnej wątpliwości, że Miyazaki i jego zespół zrobili to jeszcze raz.”
- Dziennikarz nie ukończył gry, ale czuje, że gra w mniejszy sposób zachęca do powtarzania rozgrywki od swoich poprzedników (chociaż to się może zmienić po zapoznaniu się z lochami i trybem sieciowym).
Natomiast w galerii znajdziecie skany z Dengeki PlayStation, które nie grzeszą jakością, ale zawsze możemy zerknąć! ;)
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.