Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 05.03.2015 13:24
Avalanche Studios zdradza mnóstwo szczegółów z Mad Max
1125V

Avalanche Studios zdradza mnóstwo szczegółów z Mad Max

We wtorek dowiedzieliśmy się, że Mad Max trafi wyłącznie na aktualną generację oraz komputery osobiste. Projekt ma zadebiutować na rynku we wrześniu i z tego powodu autorzy muszą nas odpowiednio przygotować do tej produkcji. Poznajcie masę informacji z nadchodzącego dzieła autorów serii Just Cause. 

Do najnowszego numeru Game Informera trafił spory materiał przedstawiający Mad Max. Twórcy spotkali się z redaktorami, pokazali najnowszą wersję gry i przedstawili mnóstwo informacji.

Tak prezentuje się zbiór najważniejszych szczegółów:

  • Akcja produkcji została umiejscowiona przed wydarzeniami z najnowszego filmu – Mad Max: Fury Road.
  • Reżyser serii Mad Max – George Miller – był zaangażowany bezpośrednio w początkowe etapy przygotowania produkcji przed rozpoczęciem prac nad Fury Road. Studio nadal dyskutuje z Millerem oraz jego firmą na temat rozwoju produkcji.
  • Głównym rywalem w grze jest Scrotus. Jego gang atakuje Maxa na początku opowieści, kradnie jego samochód (Interceptor) i zostawia go na pewną śmierć.
  • Na początku gry spotykamy psa – podobnie jak w The Road Warrior. Czworonóg potrafi wywęszyć wodę oraz inne potrzebne materiały.
  • W trakcie rozgrywki można wyjechać „za obszar świata” i podróżować po nowej mapie. Teren nazywa się „The Big Nothing” i nie znajdziemy tam wody oraz jedzenia. Trzeba jednak uważać, ponieważ w tym miejscu panują burze piaskowe. Warto czasami wybrać się do tej lokacji, ponieważ można tam znaleźć rzadkie części do samochodu.
  • Max, aby regenerować zdrowie, musi jeść oraz pić. W Wasteland nie znajdziemy za wiele jedzenia oraz wody, więc twórcy radzą, aby przyglądać się krążącym ptakom (sępy), które często mogą nam wskazywać miejsce rozkładających się zwierząt… Dzięki temu znajdziemy między innymi robaki, które są dobry źródłem białka dla Maxa.

  • W grze brakuje jedzenia oraz wody, ale nie musimy się obawiać o paliwo. Starszy projektant pozycji – Emil Krafting – wyjaśnił, że w grze będziemy często podróżować. „To będzie gra samochodowa”.
  • Walka wręcz przypomina tę z serii Batman: Arkham – m.in. rytmiczne wciskanie przycisków, kontrataki.
  • W menu pauzy otrzymamy dostęp do garażu, gdzie będziemy mogli ulepszać swój samochód, zmiany będą pojawiały się automatycznie (w locie). Pierwotnie twórcy chcieli rozrzucić po świecie garaże, ale ingerowało to w rozgrywkę.
  • Deweloperzy przygotowali wiele „punktów widokowych”, które zostały przygotowane z balonów z powietrzem. Dzięki nim zobaczymy zabytki, twierdze, „strachy na wróble”, a nawet konwoje przeciwników.
  • System zapisu gry i checkpointy będą „wyrozumiałe” – jeśli zbierzemy przedmiot i umrzemy, to nie stracimy go.
  • Przez przejmowanie twierdz naszego rywala, zmniejszamy jego wpływy na Wasteland. Również przez niszczenie „strachów na wróble” zmniejszamy jego wpływy.
  • W trakcie przygody możemy bardzo szybko odnaleźć przyjaciela Maxa – Chumbucketa. Postać może z nami podróżować i pomagać w walce za pomocą broni harpunowej. Kompan może podnosić swoje umiejętności, zdobywać nowe przedmioty oraz ulepszać oręż.
  • Chumbucket jest również niezbędny ponieważ „działa jak GPS” i pozwala nam znaleźć interesujące zabytki. 

Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1004323

Tagi: Avalanche Studios mad max Warner Bros.