Twórcy Battlefield: Hardline obiecują stabilność serwerów w dniu premiery
Pewnie wielu naszych czytelników pamięta problemy z serwerami w Battlefield 4. Twórcy z Visceral Games obiecują, że w przypadku ich projektu takie niedogodności nie będą miały miejsca. Zespół przez 2 lata dopracowywał rozgrywkę.
Producent rozgrywki – Mike Glosecki – poinformował na blogu produkcji, że w przypadku Battlefield: Hardline nie musimy martwić się o stabilność serwerów:
„W celu rozwiązania problemów ze stabilnością rozgrywki w dniu premiery, przygotowaliśmy grę i tryb sieciowy, który od dwóch lat był stale rozwijany, aby zadowolić grające zespoły w trakcie codziennych spotkań.”
To testy sprawiły, że twórcy mogli ugruntować stabilność serwerów i przygotować projekt na premierę:
„Mieliśmy dwie bety, jedną w trakcie E3 i drugą przed uruchomieniem, która zakończyła się 9 lutego. Te wydarzenia nie tylko pomogły nam ugruntować stabilność naszych serwerów, ale również otrzymaliśmy wiele cennych informacji zwrotnych dotyczących produkcji.”
Miejmy nadzieję, że akurat w przypadku tej premiery gracze będą mogli od samego początku rywalizować w sieciowych starciach bez najmniejszego problemu.