Helldivers 2 ma być najlepszą grą-usługą w historii. Twórcy chwalą współpracę z Sony

Gry
1200V
Helldivers
Mateusz Kucharski | 19.04, 16:10

Twórca Helldivers 2 odpowiedział na niektóre z ostatnich komentarzy graczy. Prezes studia zaznacza, że zespół stoi przed bardzo trudnym zadaniem, a mimo to chce stworzyć najlepszą grę live service jaka powstała.

Serwery Helldivers 2 wciąż oblegane są przez setki tysięcy graczy, którzy regularnie wracają do hitu z PlayStation 5 i PC. Niektórym nie podobają się jednak pewne decyzje twórców, jak chociażby ta o nie dodawaniu mechaniki transmogryfikacji. Część graczy twierdzi, że studio powinno wybrać, czy chce się najpierw skupić na naprawie gry, czy na dodawaniu nowych elementów. Zdaniem szefa Arrowhead Game Studios jest to błędne myślenie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jonah Pilestedt zamieścił wpis na Reddicie, w którym dokładnie wyjaśnił czym musi kierować się ekipa przy tworzeniu gry:

Arrowhead jest niezależną własnością ludzi pracujących w studiu, a nie udziałowców w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Oczywiście jesteśmy w doskonałej współpracy z Sony, gdzie uzgadniamy cele do osiągnięcia itp. Ale nie ma tu mowy o wymuszaniu czegokolwiek albo wymogach. Chcemy dostarczać to, co najlepsze w branży, a nasze wysiłki kierujemy w stronę naprawiania i tworzenia nowych rzeczy. Łatwo jest powiedzieć "tylko naprawiajcie, a nie dodawajcie", ale rzeczywistość konkurencyjności w tej branży jest taka, że musimy robić jedno i drugie, aby utrzymać się na rynku. Pracujemy nad tym. Wymagania i oczekiwania wobec studia są wysokie, wszystkie oczy zwrócone są na nas, a my mamy jeden cel - sprawić, by była to najlepsza gra-usługa, w jaką kiedykolwiek graliście. Musimy tylko znaleźć równowagę. To gorący temat w studiu i przepraszam za błędy, które ostatnio popełniliśmy.

Szwedzi pokazali, że stać ich na wiele. Helldivers 2 stało się wielkim hitem, więc jedyne co trzeba zrobić, to utrzymać zainteresowanie graczy. Łatwo jest jednak o tym mówić, a zdecydowanie trudniej to wykonać. Miejmy nadzieję, że twórcom uda się znaleźć balans, o którym piszą i ich gra będzie żyła jeszcze długo. Wiele gier-usług straciło zainteresowanie graczy po pewnym czasie od premiery. Oby w przypadku gry Arrowhead było inaczej. Póki co wyniki są świetne.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Helldivers II.

Źródło: Reddit

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper