Ekologiczny iPhone. Użytkownicy zostali w końcu wysłuchani

Technologie
749V
Apple_logo
Łukasz Musialik | 12.04, 18:22

To przełomowy ruch ze strony Apple! Gigant zmienia politykę serwisową iPhone'ów — co to oznacza dla użytkowników?

Firma ogłosiła, że pozwoli na używanie części z drugiej ręki do napraw iPhone’ów. Ta zmiana polityki jest odpowiedzią na długoletnie żądania użytkowników.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zacząwszy od tej jesieni, klienci oraz niezależni technicy będą mogli legalnie nabywać używane części do wybranych modeli iPhone’ów. Apple zapowiedziało również wprowadzenie ulepszonego procesu kalibracji, który będzie odbywał się bezpośrednio na urządzeniu po zainstalowaniu części. To ułatwi i przyspieszy proces naprawy.

Dodatkowo przyszłe modele iPhone’ów będą wspierać sensory biometryczne, co jeszcze bardziej uprości naprawy. Co więcej, przy zamawianiu części niezwiązanych z płytą główną telefonu, nie będzie już wymagany numer seryjny urządzenia.

Apple podjęło również kroki w celu zapobiegania wykorzystywaniu skradzionych części do napraw. Jeśli system wykryje, że używana część pochodzi z innego urządzenia np. z blokadą lub zostało zagubione, możliwość wymiany będzie niemożliwa.

W iOS zostanie zaktualizowana strona Historii Części i Serwisu, która teraz będzie wskazywać, czy zainstalowana część jest nowa, czy używana. Ta decyzja Apple jest postrzegana jako krok naprzód w obsłudze konsumentów i została ciepło przyjęta przez użytkowników iPhone’ów na całym świecie.

Źródło: wccftech.com

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper