Gra o Tron inspiracją dla Hellblade 2. Walka zachwyci pod wieloma względami

Gry
842V
Hellblade 2
Iza Łęcka | 05.04, 11:57

Najnowsza gra Ninja Theory przykuje nas do ekranu realistycznymi sekwencjami walki. Studio ulepszyło ten aspekt produkcji.

Od wczoraj możemy zapoznać się z pierwszymi materiałami koncentrującymi się na Hellblade 2. Choć najnowsza przygoda skupiająca się na dalszej drodze Senuy będzie możliwa do ogrania w 30 fps na Xboksach Series X|S, to nie ulega wątpliwości, że gra będzie emocjonującym, wizualnym doświadczeniem. Ninja Theory zadbało o to pod wieloma względami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Senua's Saga: Hellblade 2 odznacza się scenami walki, które w całości zostały nagrane podczas sesji motion capture i całkowicie oddają ruchy aktorów. To nie są czysto animowane sceny, dlatego wszelkie uderzenia mieczem czy trafienia we wroga będą namacalnie odczuwane. Główna postać będzie musiała się mocno namęczyć w każdym starciu.

Jeśli cały ten ruch – bieganie, wspinanie się, walka – pochodzi z przechwyconych scen, będzie on zakorzeniony w rzeczywistości. To będzie spójne i prawdziwe. Kluczowym celem było sprawienie, by walka była częścią podróży – tłumaczy szef studia, Dom Matthews.

W ostatnich wiadomościach podkreślaliśmy, że deweloperzy położyli szczególny nacisk na poprawę wrażeń podczas walki – i w trakcie rozgrywki naprawdę to zauważymy! Jak podkreślono, starcia zostały zaprojektowane w ten sposób, byśmy czuli możliwości każdego naszego przeciwnika, walki są jeden na jednego, a gracz nie będzie miał poczucia, że Senua jest „nietykalną bohaterką”.

Powodem, dla którego zdecydowaliśmy się na walkę jeden na jednego, jest to, że chcemy, aby Senua czuła się przytłoczona w każdym spotkaniu – zdradził reżyser walki Benoit Macon w wywiadzie dla Games Radar.

Ninja Theory wzorowało się na jednej z najbrutalniejszych walk pokazanych podczas „Gry o Tron”, w jakiej uczestniczył Jon Snow. Scenę mogliśmy zobaczyć pod koniec 6. sezonu serialu.

On jest w środku tej bitwy i po prostu reaguje na wszystko, co jest na niego zrzucane. Kiedy zaczynaliśmy prace nad grą, naszą ambicją było odtworzenie tego w grze z pełną kontrolą ze strony gracza.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper