Przełomowe technologie graficzne na GDC 2015? - obecność zapowiedziało Silicon Studio

Zbliżamy się do imprezy Game Developers Conference 2015 (GDC 2015). Na tym ważnym branżowym wydarzeniu, które odbywać się będzie od 2 do 6 marca, ma nie zabraknąć firm, które będą prezentować najnowsze technologie graficzne.
Jedną z takich firm jest Silicon Studio, które zapowiedziało właśnie, że pojawi się na GDC 2015. Silicon Studio zaprezentuje swoje najnowsze technologie graficzne: silnik fizyki Mizuchi, zespół narzędzi middleware Yebis 3 oraz silnik do tworzenia gier, zwany Paradox.
Silnik Mizuchi będzie działać na imprezie na PS4 i PC (w czasie rzeczywistym). Yebis 3 zostanie zaprezentowany jako demo na PC. W przypadku technologii Paradox nie zdradzono jeszcze, na jakiej platformie sprawdzimy możliwości tego silnika. Firma określiła tylko Parasox jako "przełomowy zespół funkcji i narzędzi".
Poniżej można przypomnieć sobie, o jakich rozwiązaniach graficznych tu mowa. Swego czasu demo Museum narobiło sporo zamieszania w branży.
Impreza będzie odbywać się w dniach 2-6 marca, w San Francisco.