Dragon's Dogma 2 posiada funkcję, która może wpłynąć na doświadczenie graczy

Dragon's Dogma 2 to jeden z bardziej wyczekiwanych tytułów RPG w tym roku. Jest to kontynuacja gry, którą Capcom wydał w 2012 roku. Wygląda na to, że deweloperzy powrócili do swoich pomysłów sprzed lat i je rozwinęli.
W oryginalnym Dragon's Dogma był obecny system reputacji. Gracze mogli zawierać sympatie z niegrywalnymi postaciami, jak i je zabijać, lecz te po upływie wirtualnego tygodnia powracały do świata. W nadchodzącej kontynuacji takiej możliwości już nie będzie.
Deweloperzy Yoshiaki Hirabayashi oraz Hideaki Itsuno niedawno udzielili wywiadu dla serwisu 4Gamer.net. Podczas rozmowy redaktor serwisu zauważył, że w grze jest obecna kostnica. Reżyser gry ujawnił, że jest ona umieszczona celowo, gdyż tym razem NPC nie wracają automatycznie do życia. Co prawda można ich przywrócić do życia, ale tylko do pewnego czasu.




4Gamer:
Duże wrażenie zrobił na mnie również fakt, że w mieście była kostnica. Teren był dość duży, a jedna z porad podczas ładowania brzmiała: "Upewnij się, że nie wskrzeszasz niewłaściwych zwłokItsuno:
W Dragon's Dogma 2 NPC mogą umrzeć, a kiedy umrą, nie wracają do życia i są transportowani do kostnicy. Podobnie jak w poprzedniej grze, przedmiot wskrzeszający "Dragon's Heartbeat" może być również użyty na NPC. Na przykład, jeśli zginął NPC, który jest ci absolutnie niezbędny do ukończenia misji, możesz go wykorzystać, by NPC wrócił do życia.4Gamer:
Dobrze. Normalnie użyłbyś środków podobnych do gier, takich jak uczynienie NPC niewrażliwymi na ataki, ale i to zostało rozwiązane realistycznie. Jeśli jednak NPC zginie, możesz nie wiedzieć, jak kontynuować zadanie.Itsuno:
W takim przypadku warto skorzystać z pomocy wróżki. Jestem pewien, że dostaniesz komunikat w stylu "ta osoba nie żyje". Wspomniałem, że nie pomijamy tego dla wygody strony produkcyjnej, ale wprowadziliśmy różne systemy, aby to monitorować, a nie pomijać.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dragon's Dogma II.