The Last of Us 2 było pierwotnie inspirowane grą studia FromSoftware. I „nie chodziło tylko o walkę wręcz”

Gry
1855V
Bloodborne
Łukasz Musialik | 05.02, 19:05

The Last of Us 2 to gra, która otrzymała wiele nagród, ale też zrodziła wielkie oburzenie wśród graczy, którzy uważali ją za zbyt kontrowersyjną. Gra opowiada o losach Ellie i Abby w postapokaliptycznym świecie, pełnym niebezpieczeństw, gdzie obie podjęły złe, przesiąknięte przemocą i pełne dramatów decyzje. 

Jednak gra mogła być zupełnie inna, gdyby twórcy zrealizowali swoją pierwotną wizję. W dokumencie Grounded II: Making The Last of Us Part II, który został dodany do gry w ramach aktualizacji (można go też poniżej), dowiadujemy się, że gra miała być inspirowana Bloodborne - mroczną grą akcji RPG od studia FromSoftware. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Nie chodziło tylko o styl walki, ale także o strukturę świata, który miał być dużo bardziej otwarty i pełen tajemnic. Neil Druckmann, główny twórca gry, chciał zrobić coś zupełnie innego niż w pierwszej części. Gra miała też bardziej skupiać się na walce wręcz, a nie na broni palnej. Jednak po kilku miesiącach testów, twórcy zrezygnowali z tego pomysłu, uznając, że nie pasuje on do historii, którą chcieli opowiedzieć. Zdecydowali się na bardziej liniową i narracyjną formułę, która sprawdziła się w pierwszej części

Aby dowiedzieć się więcej o The Last of Us 2 i jej produkcji, możesz obejrzeć dokument Grounded II: Making The Last of Us Part II, który udostępniamy poniżej. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.

Źródło: mp1st.com

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper