Hellblade 2 zapewni zaskakująco krótką historię. Znamy czas gry i cenę – Microsoft nie wypuści gry w pudełkach

Gry
6010V
Hellblade 2
Iza Łęcka | 19.01, 07:36

Nie mamy dobrych informacji dla osób, które czekają na możliwość kupienia fizycznego wydania Senua’s Saga: Hellblade II. Deweloperzy zapowiedzieli, że produkcja będzie dostępna wyłącznie w cyfrowej dystrybucji.

Na wczorajszym Xbox Developer_Direct 2024 mogliśmy zobaczyć kolejną prezentację Senua’s Saga: Hellblade II. Ninja Theory ogłosiło, że powoli kończy prace nad tytułem, który zadebiutuje na rynku w drugiej połowie maja

Dalsza część tekstu pod wideo

Na blogu Xboksa opublikowano wiadomość przygotowaną przez szefa studia, który podzielił się dodatkowymi informacjami na temat produkcji. Senua’s Saga: Hellblade II zapewni historię o „podobnej długości” jak pierwszy Hellblade, czyli gracze mogą oczekiwać opowieści na około 7-8 godzin. 

Pamiętając o tym, jak długo czekamy na kolejną przygodę Senuy, możemy śmiało powiedzieć, że nie jest to specjalnie rozbudowane doświadczenie.

Twórcy potwierdzili również, że Senua’s Saga: Hellblade II będzie grą dostępną wyłącznie w cyfrowej dystrybucji, za którą przyjdzie nam zapłacić 49,99 dolarów. Oczywiście od premiery pozycja wzmocni bibliotekę abonamentu Xbox Game Pass.

Ninja Theory podkreśla jednak, że Hellblade II nie odznacza się zbyt długą fabułą, ponieważ takie były założenia deweloperów. Od czasu pierwszej odsłony serii studio doświadczyło sporych zmian, ale nadal chce oferować bardzo spójne doświadczenie. 

Od czasu wydania Hellblade: Senua’s Sacrifice studio Ninja Theory przekształciło się z niezależnego zespołu w zespół działający w ramach Xbox Game Studios. Chociaż w Ninja Theory doszło do zmian, szczególnie w zakresie dostępnego nam obecnie wsparcia w dążeniu do realizacji naszych ambicji, nie zmieniła się nasza pasja i zaangażowanie w misję naszego studia – tworzenie sztuki zmieniającej życie za pomocą technologii zmieniającej gry.

Może to brzmieć jak wzniosła misja, ale jesteśmy dumni, że udało nam się to już wcześniej osiągnąć w Hellblade: Senua's Sacrifice – grze zbudowanej w przestrzeni, którą nazwaliśmy „Independent AAA”, w której pracowaliśmy z kreatywnym duchem i swobodą niezależnego rozwoju, dążąc do wysokiej klasy wartości produkcyjnych, często kojarzonych tylko z grami AAA. Wykorzystaliśmy także swobodę, jaką oferowała nam dystrybucja wyłącznie cyfrowa, aby stworzyć grę o długości, która idealnie pasowałaby do naszych zamierzonych wrażeń, ale mogłaby być sprzedawana po niższej cenie, aby odzwierciedlić krótszy czas trwania naszej historii. Ramy te pozwoliły nam skupić się na rzeczach, na których nam naprawdę zależy – zabraniu naszych fanów w niezapomnianą podróż do wyjątkowego świata Senuy.

Źródło: Xbox

Komentarze (428)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper