Blade powstaje na Void Engine. To znakomita wiadomość dla fanów gier Arkane

Gry
2076V
Blade
Wojciech Gruszczyk | 19.12.2023, 18:35

Na najnowszą grę studia odpowiedzialnego za Dishonored przyjdzie nam jeszcze trochę zaczekać, ale możemy z większym spokojem patrzeć w przyszłość i czekać na nowe informacje o przygodzie łowcy wampirów. Blade powstaje na Void Engine.

Po zapowiedzi Blade'a pojawiło się wiele skrajnych emocji. Fani Xboksa świętowali nadejście gry, a entuzjaści PlayStation śmiali się, podkreślając, że „specjaliści od wampirów” otrzymali w swoje ręce ciekawe IP.

Dalsza część tekstu pod wideo

Społeczność związana z marką PlayStation oczywiście nawiązywała do Redfall, jednak musimy pamiętać, że w tym wypadku pojawił się jeden bardzo ważny element – za produkcję odpowiadał mniejszy zespół, który nie korzystał z technologii głównego Arkane.

Redfall powstał na Unreal Engine 4, ale Dishonored 2, Dishonored: Death of the Outsider oraz Deathloop nie tylko zostały opracowane przez Arkane Lyon (główny oddział studia – autorzy Blade'a), ale przede wszystkim tytuły były stworzone na Void Engine.

Jest to technologia bazująca na Id Tech 5, która została dopracowana do własnych potrzeb przez deweloperów z Arkane. Studio ma ogromne doświadczenie w tworzeniu produkcji na tym silniku, co na pewno będzie miało ogromne znaczenie dla Blade'a – deweloperzy zapewne szybciej poradzą sobie ze zrealizowaniem gry i nie natrafią na problemy związane z silnikiem.

Nadchodząca gra Blade od Arkane Lyon jest tworzona na silniku Arkane Void Engine według starszego artysty oświetlenia

Źródło: FaizShaikh7681

Komentarze (118)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper