W Hotline Miami 2 pojawi się ponad tuzin nowych postaci i edytor poziomów

Dwuosobowe studio Dennaton Games chce nam dostarczyć drugą część Hotline Miami kierując się zasadą "bigger, better, and more badass". Sequel gorąco przyjętej niezależnej produkcji miał na początku być tylko dodatkiem do pierwszej części.
Dennis Wedin i Jonatan Soederstroem tworząc kontynuację swojej gry, sugerują się serią gier o Mega Manie, gdzie kolejne gry kierowane były do ludzi chcących więcej rozrywki podobnej do pierwszej części.
Początkowo duet postanowił stworzyć rozszerzenie do pierwowzoru, jednak z czasem stworzono tyle zawartości, że odcięto się od tego pomysłu i zaczęła powstawać kolejna odsłona Hotline Miami.




Pierwszą nowością jest edytor poziomów. Twórcy chcieli pozwolić graczom stworzyć swoją własną kampanię. Obsługa edytora podobno wymaga mnie więcej takich samych umiejętności jak posługiwanie się programem MS Paint.
Wystąpi także 13 zróżnicowanych bohaterów:
Skoro jest trzynaście postaci, musieliśmy im dać jakieś osobowości, inaczej byłyby transparentne. [...] Trzeba się dostosować do umiejętności bohatera. Dla tej postaci potrzebujesz takiej broni, z kolei do tej lepiej mieć pistolety.
W galerii poniżej możecie zobaczyć parę zdjęć z mało skomplikowanego edytora.