Autor nowego Homefront i Crysis 3 demonstruje możliwości CryEngine 3

CryEngine 3 już wielokrotnie zaskakiwał swoimi możliwościami i nie inaczej jest tym razem. Jeden z deweloperów odpowiedzialnych za Crysis 3 i Homefront: The Revolution przedstawił swoje dzieło stworzone z użyciem narzędzi i technologii Crytek.
Joakim Stigsson pracował wcześniej nad Crysis 3, a teraz uczestniczy w procesie tworzenia Homefront: The Revolution (czyli najnowszej odsłony serii na PS4 i XONE, której premiera przewidziana jest na 2015 rok). Deweloper umieścił na własnej witrynie pokaz swoich możliwości, wykreowany w Cry Engine 3. Poniżej możecie obejrzeć stworzone przez niego środowisko 3D w wersji w dwóch porach dniach. Warto również sprawdzić screenshoty w galerii.
Widać, że w CryEngine 3 tkwi jeszcze spory potencjał rozwoju. Można w oparciu o tę technologię tworzyć lokacje coraz mocniej zbliżające się do fotorealizmu.