Digital Foundry przeanalizowało grafikę w Dragon Age: Inkwizycja
IGN już porównywało grafikę w Dragon Age: Inkwizycja, ale oczywiście to zestawienie nie było tak szczegółowe jak praca Digital Foundry. Pora na dokładną analizę oprawy wizualnej Inkwizycji.
Ekipa Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamer.net, wzięła ostatnio na warsztat Dragon Age: Inkwizycja. Redakcja potwierdziła, że wersja na XONE działa w natywnej rozdzielczości 900p, a PS4 w 1080p. Obie edycje wykorzystują efekty HBAO oraz filtrowanie FXAA i MSAAA.
Poniżej znajdziecie porównanie wizualne wersji XONE z PS4.
Jak konsolowe wersje wypadają w zestawieniu z PC? Wg Digital Foundry BioWare zapewniło nam grafikę porównywalną z ustawieniami High w wersji PC.
Jak wypada kwestia płynności animacji? DigitalFoundry ocenia, że edycje na PS4 i XONE działają przy stabilnych 30 klatkach na sekundę. Niestety odrobinę gorzej pod tym względem wypada edycja na PS4, która - przy największym zamieszaniu bitewnym - potrafi stracić kilka klatek.
Reasumując, Digital Foundry mocno chwali konsolowe wersje Dragon Age, które wyglądają dobrze w porównaniu z grą na blaszakach. Osoby, które szukają najpłynniejszego framerate'u powinny kupić grę na Xbox One. Gracze, którzy wolą tekstury w wyższej rozdzielczości powinni natomiast wybrać grę na PS4.
Naszą recenzję pozycji BioWare znajdziecie w najnowszym numerze PSX Extreme. Przypominamy, miesięcznik można nabyć:
- drogą tradycyjną (kioski, salony prasowe, Empik)
- poprzez nasz sklepik - bezpłatna wysyłka!
- w formacie PDF!
w formie e-wydania dostępnego na platformach e-Kiosk i eGazety.pl (cena 8 zł)