Digital Foundry przeanalizowało grafikę w Dragon Age: Inkwizycja

Gry
3795V
Digital Foundry przeanalizowało grafikę w Dragon Age: Inkwizycja
Bartosz Dawidowski | 24.11.2014, 11:24

IGN już porównywało grafikę w Dragon Age: Inkwizycja, ale oczywiście to zestawienie nie było tak szczegółowe jak praca Digital Foundry. Pora na dokładną analizę oprawy wizualnej Inkwizycji.

Ekipa Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamer.net, wzięła ostatnio na warsztat Dragon Age: Inkwizycja. Redakcja potwierdziła, że wersja na XONE działa w natywnej rozdzielczości 900p, a PS4 w 1080p. Obie edycje wykorzystują efekty HBAO oraz filtrowanie FXAA i MSAAA.

Poniżej znajdziecie porównanie wizualne wersji XONE z PS4.
 

Dalsza część tekstu pod wideo


Jak konsolowe wersje wypadają w zestawieniu z PC? Wg Digital Foundry BioWare zapewniło nam grafikę porównywalną z ustawieniami High w wersji PC.

Jak wypada kwestia płynności animacji? DigitalFoundry ocenia, że edycje na PS4 i XONE działają przy stabilnych 30 klatkach na sekundę. Niestety odrobinę gorzej pod tym względem wypada edycja na PS4, która - przy największym zamieszaniu bitewnym - potrafi stracić kilka klatek.



Reasumując, Digital Foundry mocno chwali konsolowe wersje Dragon Age, które wyglądają dobrze w porównaniu z grą na blaszakach. Osoby, które szukają najpłynniejszego framerate'u powinny kupić grę na Xbox One. Gracze, którzy wolą tekstury w wyższej rozdzielczości powinni natomiast wybrać grę na PS4.

 

Naszą recenzję pozycji BioWare znajdziecie w najnowszym numerze PSX Extreme. Przypominamy, miesięcznik można nabyć:

        w formie e-wydania dostępnego na platformach e-Kiosk i eGazety.pl (cena 8 zł)

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-dragon-age-inquisition-face-off

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper