Cyberpunk 2077 otrzymał nową aktualizację. Studio wciąż usprawnia Night City

Gry
5866V
Cyberpunk 2077 patch 1.63
Wojciech Gruszczyk | 20.06.2023, 14:19

CD Projekt RED właśnie potwierdził wydanie kolejnej aktualizacji do Cyberpunka 2077. Gra nieustannie otrzymuje nowe aktualizacje, które nie tylko usuwają błędy, ale mogą przygotowywać graczy na zbliżające się atrakcje.

Na 26 września zaplanowano premierę Cyberpunk 2077 Widmo wolności, ale to nie oznacza, że CD Projekt RED zakończył już rozwój podstawki. Night City wciąż potrzebuje poprawek i studio właśnie wydało patch 1.63.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy potwierdzili, że w tym wypadku skupili się w głównej mierze na usunięciu błędów i wprowadzeniu poprawek związanych z rozgrywką oraz zadaniami. Studio zajęło się między innymi poprawkami w otwartym świecie, interfejsie, a także zadbano o efekty wizualne.

Na liście zmian pojawiają się również ważne informacje dla konsolowców – firma zdecydowała się zmniejszyć limit stanów rozgrywki z 20 na 10, a jednocześnie usunięto błąd, który mógł wpływać na wydajność rozgrywki na urządzeniach Microsoftu.

Studio wciąż eliminuje bugi, które mogą faktycznie wpłynąć negatywnie na rozgrywkę i zaburzyć doświadczenie graczy. Należy jednak pamiętać, że patch debiutuje już wyłącznie na PS5, XSX|S i PC.

Cyberpunk 2077 Patch 1.63

Zadania

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego po wybraniu niebieskiej opcji dialogowej i dwukrotnym wezwaniu Mitcha akcja dzwonienia nie znikała z ekranu.
  • Nowy początek – naprawiono błąd, w wyniku którego V umierał po przekroczeniu granicy.
  • Gdzie jest Johnny? – teraz powinno być możliwe zbadanie wszystkich wskazówek na Ebunike bez zostania wykrytym.
  • Koty w ciemności – naprawiono błąd, w wyniku którego w dzienniku nie było żadnych celów.
  • Rozpoznanie wzorca – naprawiono błąd, który mógł powodować spontaniczną śmierć V podczas zadania.
  • Ostatni gasi światło – naprawiono błąd, w wyniku którego Panam nie było przed garażem, a zamiast tego pojawiała się w motelu.
  • Pistolet niepowtarzalny – naprawiono błąd, w wyniku którego dialog ze Skippy'm nie aktywował się po wykonaniu 50 zabójstw i nie można go było także odłożyć.
  • Never Fade Away – naprawiono błąd, w wyniku którego Rogue znikała z kanapy w Atlantis, blokując postępy.
  • Ciemna alejka – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Pozbądź się policjantów”, bo policjantów nie było w określonym miejscu.
  • Przerwane milczenie – naprawiono błąd, w wyniku którego hologramy i platformy znikały z parady, jeśli wczytano zapis automatyczny.
  • Przerwane milczenie – naprawiono błąd, w wyniku którego Takemura nie dzwonił, by zacząć misję na paradzie.
  • W topieli – naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy teleportowała się pod ziemię po wejściu do kościoła.
  • Mieszkanie nr 303 – Takemura przejdzie teraz do swojej kryjówki, zamiast stać na środku pokoju podczas ataku Arasaki.
  • Quadro, gdzie jesteś? – naprawiono błąd, który sprawiał, że Quadra Turbo-R V-Tech pojawiała się pod ziemią, blokując postępy.
  • Na skróty – wrogowie i furgonetka będą się teraz poprawnie pojawiać.
  • Skok na głęboką wodę – naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie nie był obecny w Afterlife.
  • Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, w wyniku którego nomadów nie było na stacji kolejowej.

Otwarty świat

  • Naprawiono błędy, w wyniku których pewne kontrakty blokowały się na etapie „nieodkryte” i nie rozpoczynały się po wejściu na określony obszar.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wypowiedzi niektórych NPC-ów na Rancho Coronado zamiast tekstu nad głowami wyświetlały się zwykłe napisy.
  • Kontrakt: Krwawy sport – V już nie będzie się odbijać tyłem, gdy spojrzy w lustro w łazience w dojo.
  • Kontrakt: Ostatnie logowanie – naprawiono błąd, w wyniku którego można było podnieść przedmiot związany z zadaniem, zanim zadanie zostało aktywowane, co burzyło porządek misji.
  • Kontrakt: Impreza pożegnalna – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu z Flavio.
  • Kontrakt: Króliki doświadczalne – wszystkie androidy strażnicze w hotelu będą teraz poprawnie angażować się w walkę.
  • Kontrakt: Na smyczy – naprawiono błąd, który mógł powodować, że kontrakt zablokuje się bez żadnego celu po jego zakończeniu.
  • Kontrakt: Seryjny samobójca – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło aktywować się ponownie po jego ukończeniu i zablokować się na celu „Wykradnij dane”.
  • Zgłoszenie przestępstwa: Krwawa pogoda – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło zablokować się na celu „Przeszukaj skrzynię” mimo że akcja ta została wykonana.
  • Zgłoszenie przestępstwa: Czerwony towarzysz – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było przeszukać skrytki.

Interfejs

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas transferu pieniędzy lub danych interfejs wyświetlał tekst: „Hakowanie wroga”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego urządzenia mogły nie nadawać się do użytku po otwarciu mapy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przełączenie FSR nie powodowało wyszarzenia funkcji po restarcie gry z włączoną opcją dynamicznego skalowania rozdzielczości.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na niektórych powierzchniach pojawiały się artefakty koloru przy włączonym Path Tracingu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na krawędziach niektórych obiektów pojawiały się jasne, kolorowe błyski przy włączonej opcji DLSS.

PC

  • Usunięto błąd, który występował podczas uruchamiania gry podczas używania Razer Chroma.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zrzuty ekranu z trybu fotograficznego mogły być wyświetlane jako puste pliki i zostały przywrócone do oryginalnej lokalizacji folderu.
  • Poprawiono wydajność generowania klatek z użyciem DLSS na procesorach AMD.

Konsole

  • Zmieniono liczbę dostępnych miejsc zapisu na Xbox do 20 na napis ręczny i 10 na zapis z punktu bez powrotu. Gracze, których liczba zapisów przekracza nowy limit, będą musieli usunąć niektóre zapisy, aby móc utworzyć nowe.
  • Usunięto błąd, który wpływał na wydajność na konsolach Xbox Series X|S po dłuższym czasie grania.

Różne

  • Naklejki i ramki trybu fotograficznego będą teraz poprawnie pojawiać się na zrzutach ekranu.
  • Padre będzie teraz rozpoznawał V korposa lub nomada we wstępnym holocallu.

REDmod

  • Umożliwiono wdrażanie modów z pliku z listą.
  • Zaktualizowano teksty pomocnicze dla komend.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: CyberpunkGame

Komentarze (131)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper