Michael Efraim: "Niestety, nie jesteśmy nieomylni"

Szef australijskiej oddziału PlayStaiton – Michael Ephraim – wypowiedział się na temat ostatnich problemów japońskiej korporacji. Przedstawiciel Sony przeprosił graczy.
Japońska korporacja w ostatnim czasie zaliczyła kilka poważnych wpadek. Sieć Sony ma problemy, które według ostatnich informacji są spowodowane coraz to większym gronem graczy.
W tej sprawie postanowił wypowiedzieć się szef australijskiego oddziału PlayStation, który zaznaczył, że te problemy były niespodziewane:




„To było bardzo niefortunne. Nikt nie lubi niespodziewanych problemów. Sieć była niedostępna w trakcie wydania aktualizacji 2.0. To wszystko wydarzyło się w tym samym czasie. Nie jesteśmy kuloodporni na takie przypadki.”
Efraim następnie przeprosił graczy:
„Myślę, że dobrą informacją jest, że szybko zareagowaliśmy i wprowadziliśmy poprawki – bo około 2 lub 3 dni po zgłoszonych problemach. Przepraszamy. Na nasze usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko, że było to globalne obciążenie sieciowe, które dotknęło użytkowników całej platformy, a jest to coraz prężniej rozwijający się rynek. Niestety, nie jesteśmy nieomylni.”
Możemy mieć tylko nadzieję, że w najbliższych tygodniach Sieć PlayStation będzie działać prawidłowo.