Michael Efraim: "Niestety, nie jesteśmy nieomylni"

Gry
1198V
Michael Efraim: "Niestety, nie jesteśmy nieomylni"
Wojciech Gruszczyk | 14.11.2014, 13:58
PS4

Szef australijskiej oddziału PlayStaiton – Michael Ephraim – wypowiedział się na temat ostatnich problemów japońskiej korporacji. Przedstawiciel Sony przeprosił graczy. 

Japońska korporacja w ostatnim czasie zaliczyła kilka poważnych wpadek. Sieć Sony ma problemy, które według ostatnich informacji są spowodowane coraz to większym gronem graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

W tej sprawie postanowił wypowiedzieć się szef australijskiego oddziału PlayStation, który zaznaczył, że te problemy były niespodziewane:

„To było bardzo niefortunne. Nikt nie lubi niespodziewanych problemów. Sieć była niedostępna w trakcie wydania aktualizacji 2.0. To wszystko wydarzyło się w tym samym czasie. Nie jesteśmy kuloodporni na takie przypadki.”

Efraim następnie przeprosił graczy:

„Myślę, że dobrą informacją jest, że szybko zareagowaliśmy i wprowadziliśmy poprawki – bo około  2 lub 3 dni po zgłoszonych problemach. Przepraszamy. Na nasze usprawiedliwienie mogę powiedzieć tylko, że było to globalne obciążenie sieciowe, które dotknęło użytkowników całej platformy, a jest to coraz prężniej rozwijający się rynek. Niestety, nie jesteśmy nieomylni.”  

Możemy mieć tylko nadzieję, że w najbliższych tygodniach Sieć PlayStation będzie działać prawidłowo. 

Źródło: http://www.vg247.com/2014/11/14/sony-were-not-bulletproof-when-it-comes-to-ps4-network-errors/

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper